sobota 6. března 2021

Vychováni vlky

 Jelikož nemám momentálně čas na nic jiného než koukat na Slunečnou a HBO, tak díky HBO jsem se koukla na Vychování vlky. A teda to zase byl výběr seriálu. První dil mě nezaujal. Pak trochu mi to přišlo zajímavé, ale konec to bylo jedno wtf. Jako těhotný android krmící se krví byl prostě moc. I když to bylo vše wtf, tak nakonec mě i zajímalo co to je teda za planetu, že je tam vývoj člověka opačný - člověk -> zvíře. Ale jak vylezlo z androida obří had, tak to bylo fakt moc. + otevřený konec? Vážně to bude mít další sérii? Tak do toho nejdu :D
Jak začly běžet závěrečné titulky, že je tam napsán Ridley Scott, tak mi už to dávalo smysl. Pak jsem si na CSFD přečetla, že příběh je z vesmíru - Vetřelce a Prometheuse, tak to mi už docvaklo. To bylo předurčeho, aby mě to nebavilo. Tento vesmír mi nic neříká a nejsem jeho fanoušek. 

 



1 komentář:

  1. Tak Vetřelec je moje srdcovka, ale Promethesu mě zklamal. Tohle by ale taky nebylo nic pro mě asi. Podle popisu (koukla jsem i na csfd) mně to přijde už takové překombinované, přeplácané, prostě haluz :-D

    OdpovědětVymazat