neděle 14. března 2021

Alexander Skarsgard - new photo (10.3.2021 Sweden)

Hip Hip Hurá. Zvolejme 3x sláva. Konečně po xměsících se objevila nová fotka Alexe ze soukromí. Konečně vidíme jak v této pandemické době vypadá. Vypadá to, že se kvůli covidu přesunul do svého domova ve Švédsku a tam se úspěšně před paparazzi atd. schovává.
Naštěstí, ale tento týden byl u kadeřníka ve městě Södermalm v salónu Swedenborgsgatan 4. Děkujme kadeřníkovi, že si s ním udělal fotku :) Btw. je to první fotka, kde Alexe můžeme vidět v roušce :) 

Každopádně není fér, že všichni během pandemie přibírají (dávám ruku hore:D) a on vypadá v dokonalé kondici :D

Alexovi to prostě i v té roušce sekne. Sice mě trochu ruší ten flek na tom tričku, ale nevadí :D Stejně vypada moc moc dobře. A vypadá to, že teda svůj pandemický hairstyle dal pryč a uvidíme, zda jen proto, že to měl dlouhé nebo se na něco chystá.

Za pár dní má proběhnou premiéra jeho filmu Godzilla vs Kong, ale pochybuju, že by to byla nějaka oficiální premiéra s herci atd. Uvidíme. Jako kéžby byla. 




1 komentář:

  1. Jak já Alexovi toho kadeřníka závidím :-D ke kadeřnici jsem stihla jít před Vánoci, kdy bylo asi 14 dní vše rozvolněné, ale už vypadám zase jako před psolední úpravou. Ještě než jsem si přečetla článek, jsem si myslela, že se je to fotka s někým z rodiny. připadá mi, žemají podobné oči, resp. pohled. A teochu tě nenávidím, žes upozornila na ten flek :-D protože já jsem si ho jinak nevšimla anijak mě neiritoval :-D

    OdpovědětVymazat