neděle 21. února 2021

Výherce

Ze začátku mě to moc nebralo a brala jsem to jako knihu do vlaku, protože jsem zrovna někam jela. Pak jsem měla krizi, protože mě ten dětský klučičí mozeček nebavil. Jenže nakonec se to tak rozjelo, že mě to chytlo. Hodně mě bavil popis cestování Londýnem. Ten popis byl detailní, že jsem se úplně vrátila do roku 2011, kdy jsem byla v Londýně poprvé a přesně stejnou trasou jsem šla. Je to dětská kniha, a tak to musíte brát, ale i přesto to má vzrůšo, že si říkáte zda všichni přežijou.

 
Obsah knihy:
Strhující příběh o chlapci, kterému změnil život jeden výherní los. Mladý chlapec jménem Bully přišel o matku a od té doby se společně se svým psem Jackem protlouká, jak se dá. Jednoho dne však v posledním narozeninovém přání, které od matky dostal, nachází výherní los a zničehonic se před ním otevře celý svět nových možností. Ale nic není tak jednoduché. Stihne si výhru včas vyzvednout? Vše se komplikuje a objeví se najednou lidé, kteří mu jeho štěstí nepřejí.

1 komentář:

  1. Podle popisu to zní jako zajímavá knížka, ale nevím, jestli by mě to chytlo. Možná si ji přidám na seznam někdy do budoucna. Já teď ale nemám moc chuť číst, jak musím furt číst něco do školy, tak si spíš už pustím nějaký seriál. Hrozně mě to na mě štve, musím s tím něco udělat, ale nejsem nějak schopná se přinutit, je to děs...

    OdpovědětVymazat