sobota 15. srpna 2020

Výlet Londýn 2011

Ano jsem zpátky, včera večer jsem přijela. Tu vám popíšu co se tam vše událo. No myslím, že stejně polovinu věci zapomenu tu psát, ale budu se snažit :))
Tak vyrazila jsem v neděli do Prahy za Angie, kde jsme se sešli ještě s Dany a Sammy a Fleur v Mekáči. Tam jsme kecali několik hodin a pak vyrazili k Angie domu, kde jsem přespávala. Ráno jsme měli čas, tak jsme nějak zvlášť nespěchali, takže jsme na busový nádraží dorazili s velkým přestihem. No ještě, že jsme tam šli tak brzo, už se tam hrnuli lidi. Každý chtěl mít dobrý místo na sezení:) Já všechny předběhla a mě s holkama zabrala výborný sedačky:) Jsem dobrá :) Cesta byla namáhava, ale zvládli jsme ji :) Ani nevím přesně, jak dlouho jsme měli, ale asi takových 18 hodin, těžko říct:-P po cestě se nic zajímavýho nedělo, krom teda před kanálem La Manche, kde jsem použila svý minimální znalosti francouzštiny a angličtinu:D
V úterý jsme dorazili do Londýna a pak s těma těžkýma báglama jsme museli koupit si karty na metro a odjet do Hostelu. Už jen ta cesta tam nám trvala dlouho, protože to se fakt nedalo unést:D Já s Dany měla kufr na kolečkách ale Angie se Sammy měli tašky(chudáci). Musím říct, že první pohled na Hostel (to nejlevnější ubytování v Londýně) byl odstrašující:D To bylo jen, sakra kde jsme se to dostali :D Jenže měli na webovkách blbě napsáno čas ubytování tak jsme měli ještě 2 hodiny :-P teda jsme šli do ,,tesca,, na nákup pití atd.. Pak jsme se vrátili a čekaly nás 3 patra, které jsme museli zdolat s těma báglama:-P já se tam hned zakecala s jedním klukem Sergejem. Si myslel, že jsme z Německa, pche :D Fakt s velkou námahou jsme dotáhli kufry nahoru a pak uviděli náš pokoj :D Bože to bylo pidi :D Ale to nám bylo fuk, hlavní bylo, že jsme na pokoji všichni spolu :) Takže jsme pak zlehoulinka něco vybalili, převlékli se a vypadli prohlídnout si Londýn. Člověk by čekal, že po těch hodinách v buse bude K.O., ale my nee:D My prošli většinu pamatek ještě ten den :) Ani vám nemusím říkat, že jsme vše fotili :)
Ve středu jsme vyrazili brzo Campovat na Trafalger kvůli premiéře HP, kde jsme byli do čtvrtečního večera. O tom vám teď psát nebudu to bude mít svůj článek:)
V pátek jsme vyrazili na Tower Bridge, nádraží 9 a 3/4 atd.. Tam jsme si dali nějaký to jídlo a dokoupili pohledy atd.. Taky jsme kvůli Dany (to byl její cíl hlavní) šli na Millenium bridge. Vůbec jsme jak debili nestáli na mostě a nerozhlíželi se, odkud vyletí Smrtijedi:D
V sobotu jsme brzo ráno vyrazili na London festival a ComicCon, ale o tom zase až v jiným článku :)
V neděli jsme se odhlásili z hostelu a nechali si tam bágly a vyrazili ještě do města. Šli jsme se podívat na Buckingham palace a do Hydeparku. No já v Hyde parku usla na trávě :D nee vůbec jsem nebyla po tom všem mrtvá :D Potom jsme si šli pro ty těžký bágly a vyrazili na bus, kde jsme z Londýna odjížděli v 17:00 jejich času :)
V pondělí jsme dorazili do Prahy po 12:00. Já s Angie jsme jeli na vlakáč, protože jsme čekali až mi přijede bus :) No já to měla další 4,5 hodiny cesty, ale překvapivě to uteklo i rychle :) A teď jsem doma, kde nám neteče teplá voda. Ani vám nemusím říkat, že se mi vůbec do Čr nechtělo :(

A teď tak ve zkratce :D
Londýn je úžasný, úžasní a slušní lide, člověk je žduchne a oni se vám omlouvají, černoši jsou velice milí, počasí tam je výborný ne jak u nás takový hic, fronty všude, vážně Londýn je jedna velká fronta:D, angličtina aaaa jo něco jsem rozuměla něco vůůbec :D
Hlášky toho týdne? - Měl bys plavat měl bys plavat plavat plavat, když nevíš co tak plav :D Kredity budou stačí... nebudou.. Stáňa Stáňa ...:D

Ok tak to je snad vše, snad jsem na toho moc nezapoměla, zbytek o HP a ComicConu dodám později :) Jestli jste došli až potuď tak to jste dobří :)

 

Žádné komentáře:

Okomentovat