sobota 15. srpna 2020

RingCon 2011

 

Tak je to tu. Očekávaný článek o RingConu. Vezmu to hezky popořadě a budu se snažit nic nezapomenout, i když je jasný, že něco zapomenu:D
Takže vlak mi jen 15:21 směr Praha hl.nádraží. Ty 4 a půl hodiny byly děsně nudný. Jediný co jsem ve vlaku dělala, bylo že jsem poslouchala mp3 a četla si nějaký bulvární časopis:-p Překvapivě jsem nebyla nervozní. Vlastně Fleur i Sammy nervozní byly, ale já ne. To je fakt divný. Nakonec jsem sebou netahala baton, protože holky brali jen tašku přes rameno, takže jsem věci narvala taky do tašky přes rameno. Později se ukázalo, že to byla chyba. Už je neposlechnu, příště beru batoh:D Do Prahy jsem dorazila kolem 19:50. Holky na mě už čekaly, takže jsme hnedka vyrazili do Palandia(či jak se to jmenuje). Poprvý jsem si prohlídla Prahu v noci. Musím říct, že jak Prahu nesnáším, tak v noci je pěkná :) V Palandiu jsme se usadili do Mekáče, kde jsme si koupili véču a stvrdly jsme tam přes 2 hodiny. Tak jsme se tam nasmály, až jsme brečely smíchy:D Protože Mekáč zavírají ve 23:00 tak jsme se vydali směr Florenc, odkud nám jel bus od Student Agency. Musím říct, že jsme po cestě málem umrzly :D Kurňa to snad bylo pod nulou:-P Na Florenci jsme se hnedka u záchodu nachechtali. Protože ze záchod vyběhl kluk, který si v tom běhu zapínal kalhoty a opasek a sprintil na bus:D No snad to chudák stihl:D My jsme naštěstí takové problémy neměli. Měli jsme dost času, takže jsme si úplně v klidu na ten záchod zašli :)
V u busu jsme se nezdražovali, protože jsme neměli krom našich tašek žádný zavazadlo. Hnedka nám padl do oka stevard. I když se nám představil, rázem dostal přezdívku Karel ( určitě víte proč ). Kurňa Karel byl sympaťak. Mě strašně připomínal Andyho Whitfielda. Sedli jsme do busu. Měli jsme rezervovaný místa, takže jsme se nemuseli prát o místa. Romča seděla vedle v uličce sama. Měla si k ní sednou holka, ale nakonec si ta holka sedla za Sammy, protože tam byly místa volná. Sammy se mohla roztahovat celou cestu. Já s Fleur jsme seděli spolu. Já seděla u okna, protože musím čumět na krajinku, aby mi nebylo zle. A Fleur to je fuk, protože sotva si dá kinderyl tak spí :D Musím říct, že jsme moc toho neviděli. Poněvadrž jsme vyjížděli ve 23:55, takže všude tma jak v pytli. Ale Karel nám rozdal sluchátka a poté nám pustil film Křižák v džínách. Ano přesně tak se to jmenovalo. Ježiši to byla hovadina:D Holky spaly, ale já na to koukala už jen proto, že chci tu o tom někdy v budoucnu napsat článek:D Podle Karla to měl být krátký film. Ehm ono to snad mělo před 2 hodiny:D Každopádně nám už potom nic nepustil. Noční klid. Jenže to nebyl noční klid. Poněvadž někde vepředu si někdo pouštěl nahlas Queeny. Ok já proti Queenám nic nemám. Ale když slyšíte ve 3 ráno 6x za sebou We are the Champions, tak vám to už leze na nervy. Jako nikdo s tím nic neudělal. Sammy se dokonce zvedla a šla hledat Karla, ale ten nikde nebyl. Barbar někde se schoval. Každopádně ten dotyčný pořád to přepínal na ty We are the Champions, a protože jsme jeli v tom buse už několik hodin, vážně jsme si jako šampioni nepřipadali:D Pak jsem toho měla dost, a on pustil We will rock you a to jsem si už "zpívala" nahlas:D Ale něco se tomu dotyčnýmu musí nechat. Ty jeho Queeny mě uspali.
Cesta měla trvat 10 hodin. Jenže byla kratší. Teď si nejsem jistá, ale myslím si, že jednou nám zastavili na benzínce. Každopádně přes velký odpor jsme s holkama šli na záchod do busu. No to byl adrenalin:D Prvně jsme vyslali Sammy, protože ona už kdysi na tom záchodě byla. Sotva se vrátila byla vyzpovídana jak to tam chodí. Pak šla Fleur, která se tam trochu šprajcla tak ji to trvalo. Nakonec z ní vyšlo, že se ji otevřeli dveře :D Pak jsem šla já. Ok bojovala jsem s těma dveřeama. Kdo měl vědět, že jak do nich tlačíte tak se otevřou na druhý straně. Tak jsem tam vlezla. Bože tam to je prťavý:D Taky jsem nedovřela dveře, ale já ještě neseděla na záchode, takže jsem je v klidu zavřela. Jasně jak na svinu jsme snad jeli po dálnici takže rychlost přes 100:D A to je fakt na tom záchodě zážitek. Ale úspěch byl, že mi světlo nezhaslo. Pak jsem více méně bojovala s dveřma :D Ale nakonec jsme vypadla z toho záchoda bez fyzické újmy na zdraví. Avšak je to nezapomenutelný zážitek:D
Lidi pomalu vystupovali na každý zastávce. My jsme měli do Bonnu dorazit před 10 hodinou ráno. Náš plán byl, že poběžíme na metro, pak do hotelu vyřídit lístky(Fleur lístek nepřišel), a já že poběžím do prvního patra si stoupnout do řady na Sama Trammella. Jenže oni to přeměnili. Takže v 10 měl photoshoot Tom. Takže to jsme byly nervozní, abychom to stihly. Ok už jen ta představa, že bylo naplanovaný, že já poběžím někam a tam se budu anglicky ptát(ano já anglicky) na tu řadu atd.. :D Nakonec naše plány selhaly, protože jsme do Bonnu dorazili před 9 ráno. To bylo fakt výborný:) Krásně nám to vyšlo s metrem, které mělo být 200metru od zastávky busu, ale nebylo:D V Bonnu jsme byly jediní kdo vystupoval, takže jsme se ještě rozloučili s Karlem. Cestou na metro jsme si prohlíželi Bonn. Ježiši to je hnusný město:D Sama továrna, kouř atd.. Prostě jsme tam byla jako doma :D
Přišli jsme k metru a tam si koupili denní listek. Metro tam mají na povrchu, ale podchod je pod kolejema. Takže jsme šli do podchodu a tam dole byly klece. Vážně velké klece. Jako jejich účel nám byl skrytý. S Fleur nás ty klece fakt dostaly, protože to bylo takový strašidelný kolem toho chodit. Hned nás napadlo, že to tam mají ještě od Hitlera, že tam snad zavírali Židy. No děsný to bylo. Metro přijelo i na čas a nám bylo jasný, že holky co stojí vedle nás, jedou taky na RingCon. Když jsme vylézali z metra, tak horda lidi šla k hotelu, takže jsme se jich drželi. Ten hotel byl už z venku obrovský a pěkný. Prošli jsme takovou vtipnou bránou a šla do hotelu. To nás přímo sestřelila ta atmosféra. Uprostřed haly byly stoly s kuchaři, kteří vařili jídla, vedle stoly s pitím, stánek s medovinou a s rohama:D a pak jsme našli ten stul, kde dávali lístky. Přišli jsme tam. Já se Sammy jsme ukázaly lístek a dostaly jsme na ruku pásek. Ta němka mi vysvětlovala, že ho nemám stahovat, protože ho už nedám zpátky (aneb když to stáhneš umrtvíš si ruku a musíš to roztřihnout). Jen kdyby to neříkala německy:D Ok mi to musela Sammy překládat. Překvapivě se to s Fleur a s jejím lístkem vyřešilo rychle. Takže jsme všechny tři vyrazily do prvního patra. Hned co jsme vešlo to meni haly jsme zůstaly zírat:D Všude převleky. Stánky s věcma a moje reakce byla aaaaaaa. Ale museli jsme utíkat do prvního patra za tím Tomem. Já byla postavena do řady a holky šli na záchod se sebou něco udělat. Já to vzdala:D po cca 16 hodinách strávených na cestě jsem to vážně vzdala:D Jenže holky odešly a tam stála sama. Za mnou stal takový starší chlápek (asi tak do 40 mu bylo) a pořád do mě ždýchal omylem, tak se mě furt omlouval a já jen pořád dokola No problem. A pak jsem já vždy sejmula holku přede mnou, protože jsme měla v ruchák několik tašek, takže to jsem zas já jen furt Entschuldigung (ano já a němčina:D). Ha ještě jsem zapoměla říct, že u lístku jsme dostali úžasné tašky, které nám posloužily výborně. Protože jsme do nich narvali oblečení:D



Ale vraťme se do tý řady na photoshoot s Tomem. Protože jsem se rapidně posunula, tak jsem volala holkám, kde sakra jsou. Tak hnedka přiběhly a čekaly jsme. Já si tak stojím a koukám u schodům, když najednou jsem tam uviděla jít v mikině Toma. Já jsem klidný člověk, takže jsem nevyšilovala:D Přece jen jsem ho se Sammy už na živo viděly(na premiéře v Londýně). Takže jsem jen ukázala Fleur, že tam jde. Ona ho neviděla:D Nestačilo ho ani vyfotit a on zmizel:D A tak jsme čekali dál. Kolem chodili samé masky. Většina masek byla z Pána prstenů a z Harryho Pottera (RingCon slavil 10 výroči a je to největší con v Evropě zaměřený na Pána prstenů a Harryho Pottera). Takže v tý řadě bylo hodně vážně hodně Dracu Malfoyu. V tý frontě jsme čekali asi hmm hodinu asi jo. Pak se to už posunovalo, protože přece jen to focení je rychlovka. Už jsme byli u cíle. Zaplatili jsme a šli jsme na to. Já šla první, Fleur za mnou a Sammy za ní, kdyby Fleur začala omdlívat, tak aby ji chytala:D Já už od dveří pozorovala Toma, kterýmu to fakt seklo. Jsme si tam odložili věci na stul a šlo se na to. Bože ten fotograf byl otravnej jak mlel:D Já přišla na řadu. Šla jsem k Tomovi a on na mě Helloooou(tak nadšeně), takže já hnedka Hi a šla si vedle něho stoupnout. On mě objal já jeho. Cvak. A už jsme se pouštěli, jenže fotogram, že je to blbý, tak znova:D Ano o5 znova. Holky už supěly, protože jsem tam strávila víc času:D Tak by zase póza a čekalo se, jestli Ok nebo ne. Bylo to ok, takže mi poděkoval, já jemu a šla jsem čekat na holky. Fleur přišla s podivným výrazem. Prostě takový ten Aaaaaaaaaa výraz:D o5 jsem si od nich vyslechla poznámky k tomu, že jsem tam stála u něj dýl než ostatní:D Tak jsme to vydejchaly a šli znova stát řadu, tentokrát na Sama Trammella.

Ok mě si nevšímejte. Spíš se tu zaměřte na Toma. Holky nadávaly, protože u nich stojí jak prkno a ke mě se natočil:D Ale já za to nemůžu přece:D

Řada na Sama Trammalla (Sam Merlotte z True blood) se začla tvořit, hnedka, když lidi odešli od Toma. Prostě většinou tam stáli stejní lidé. Fleur ani Sammy se s ním nechtěly fotit, ale musely tam stát se mnou :) A tak jsme čakly. Vždy někdo přišel a ptal se, jestli to je řada na Sama a my že jo. Jo a ještě dodatek, ten chlápek co stál za mnou na Toma, tak my s holkama čekaly, že drží místo pro dceru nebo někoho, ale on se šel s Tomem sám fotit. To nás dostalo:D A tak teď zpátky u Samovi. Ta řada se pohybovala i docela rychle. Jako ne že by nějakou velkou rychlostí, ale řekla bych, že rychleji než u Toma, ale to bylo i tím, že jsme byli blízko začátku řady. Zase jsme se dostaly k cílu. Zaplatila jsem 20 euro a šlo se tam. Zase jsem od dveří čuměla na Sama. Abych viděla, jak vůbec vypada. Vypadal úžasně. Byl vysmat a nadšený. Už jsem si věci neodkládala, protože na mě holky čekaly, takže mi věci hlídaly. Já se posunovala k Samovi. A tak jsem k němu šla. On na mě hnedka Hi a jak se mám, tak já že fajn. Objal mě kolem ramen. Úsměv a bylo to. Poděkoval mi, já jemu a šla jsem ven to vydejchat. Bože on byl tak milej. Přestože nemám postavu Sama moc ráda(taková občas nudná línie) tak díky Samovi jsem přehodnotila svůj pohled na seriálovýho Sama. Díky Same :)

A pak se šlo do další řady:D Ano tentokrát na Allana Hyda (Godric z True blood). Na toho jsem se těšial nejvíc. Vlastně to byl můj důvod proč jsem jela na RingCon. Ta řada snad ubíhala rychleji než předtím. Prostě mi to přišlo, že to bylo fikumiku a už jsem stála a platila další lístek. Holky mi zase hlídali věci a už ho viděly, já ne. Tak jsem šla ke dveřím na něho kouknout. Zůstala jsem stát v naprostém šoku. Doslova řečeno jsem vyvalila oči. To jsem nečekala. On vypadal jak Eric. Vážně vypadal jak menší kopie Erica:D On měl delší vlasy a měl je odbarvený na blond s odrostem. To byl moment, kdy jsem měla málem zástavu srdce. Prostě vypadal úžasně:D Ještě k tomu, já čekala, že je menší, jenže on je tak vysoký jak já. A tak jsem šla dovnitř k němu. Snažila jsem se to vydejchat ten počáteční šok z toho jak úžasně vypada. Moje "rozjímání" přerušil fotograf, protože on pořád jen You are Ready. Yes or No. a Allan vždy zařval Yes a vymatý úsměv. Prostě on si to užíval snad více než my:D Přede mnou šla holka a měla brýle. Tak on ji obejmul a fotogram jen Cvak Cvak. Jenže ona v brejlech měla odlesk, takže ji říkal ať dá hlavu dolu. Jenže mluvil německy a Allan mu nerozuměl. Allan myslel, že se má snížit, že je moc vysoký, a tak se snížil a pokrčil kolena. Fotograf, že to nee že tak to nemyslel, tak ta holka se snížila, jenže fotogram zase že to nee. A tak ukazoval, že má dát hlavu dolu a v tom to Allan pochopil a ukázal tý holce, že má sklonit hlavu. A tak holka potlačovala infarkt a Allan z toho měl vánoce:D A já z Allana měla taky vánoce :D pak jsem šla na řadu já. Tak my oba typické na sebe Hi Hi, jak se máš, mám se fajn (nádech výdech nádech výdech). A on mě zase objal kolem ramen a vysmatý jak lečo. A tak vyfoceno a už jsme se chtěli pustit. Jenže fotogram zase, že to je blbě:D Sakra já se nepohla, to určitě Allan:D A tak znova se šlo:D Pak jsme se s úsměvem pustili on mi poděkoval a já mu poděkovala dánsky a to se za mnou ještě otočil jak slyšel dánský díky :D :D Holky ze mě byly zase na infarkt, že jsem tam zase strávila víc času než ostatní, ale já za to fakt nemůžu :D

No není úžasný? Mě prostě naprosto odrovnal s tím svým úsměvem, vzhledem a tím svým optimismem.

A nepřekvapivě se šlo do další řady. Tentokrát na Saru Canning ( Jenna Sommers z Upírských deníku ). S ní se šly fotit holky. Já ne. I když jsem se sebou bojovala, ale nakonec jsem teda nešla. Jen jsem na ní koukla zpoza dveří. Kurňa ta měla teda tu rtěnku rudou:D Jako kdyby zakousla králika:)
Potom jsme měli čas. A tak jsme si šli vyzvednou fotky s Tomem a přišel čas na obchody. Ano na ty obchody se spoustou věciček z filmů a seriálu. Můj cíl byl jasný, chtěla jsem tričko Fangtasia z True blood. Jenže ho tam nikde neměli :(((( To mě fakt dožralo. Ale měli tam jiný věci. Kupy německých knih, triček, fotky, plakáty, stříbro zlato. Prostě vše co vás napadne. Třeba takové kecky s Pánem prstenů nebo s Harrym Potterem byly úžasné. Mě nejvíce dostala termoska True blood. Bojovala jsem se sebou jestli si ji koupit, ale nekoupila stála 15 euro. No musím říct, že mě to žere, měla jsem si ji koupit. Pak tam prodávali stříbro a zlato a prostě šperky z Pána prstenů, cedule Merlotte's bar, velkýho Jacka Sparrowa, velká figurka Sookie a Bill(kdyby tam byl Eric asi podlehnu), pak kostýmy, plyšáky draků, autogramy, víly, placky, a pak přívěšky na klíče. To jsem se rozhodla a koupila si Naháče :D Pamatujete co jsou to Naháči?:D NO prostě přívěšek na klíče za 3 eura s fotkou Alexe, Anny a Stephana z RolingStone:) Samozřejmě to na klíče nedám:D Už to stojí na poličce vedle flašky True blood.

Potom jsme šli do vedlejší místnosti a tam bylo téma Twilight tak to jsme jen tak prošli. Spíš mě dostalo něco jinýho. Obrovský stůl s Bitvou o Středozem. To bylo naprosto úžasný. Lidi vedle malovali ty pidi figurky a na tom obrovským stole byly stovky těch figurek. Na tom plácku bylo více bitev. Byla tam bitva před Minas Tirith. A to jsem si stěžovala kde je Minas Tirith a jeden Němec mi rozuměl to Minas Tirith, tak nám pak vysvětloval anglicky, že Minas Tirith tam byl minulý rok, ale byl velký, tak ho tento rok tam nedaly a dali tam toto. Dobře trošku mě to naštvalo, to bych chtěla vidět. Každopádně pak tam byla bitva, u toho sakra jak se to jmenuje aaa no prostě ta bitva u břehu řeky, kdy Faramir bojoval na hranicích se skřety, pak bitva kdy přišli Vrrrci a boj Rohanských vojáku s něma. Tam jsem našla v těch pidi vojácích i Aragorna. Jsem dobrá:D Pak bitva kdy Theoden táhl své vojáky k Minas Tirith. Tam jsem zase hledala Theodena. A o5 jsem ho našla:D A tam byl zas ten chlápek a rozuměl mi jméno Theoden a tak nám zase vysvětloval, že tam jsou 2 Theodenové, že vždy dělají některé postavy víckrát. Ok toho druhýho jsem už nenašla:D Podle fotek poznáte proč :D Každopádně to bylo úžasné vidět. To je jeden z pohledů, na který nezapomenu :)

Tam u toho jsme strávili fakt hodně času. Pak jsme obcházeli obchody s HP tématem. Takové pidi hůlky, Hulák atd.. fakt úžasné věci. Byt milionáři na toto:D Pak teda, že půjdem kouknout na tý autogramy. Jenže všude pouštěli teprve Zlaté lístky, takže jsme měli čas a šli ven si posedět a najíst se. Vtipný bylo, že jsme tak šli ven. A kolem nás proběhl asi chlápek a měl kostým V jako Vendeta. A jak on tak běžel, dav se rozestoupil a on si držel paruku aby mu nespadla. No jenže mu spadl z hlavy klobouček. Všichni na něho hulákali. Já bych mu ho i vzala, ale chlápek mě předběhl a běžel za ním. To bylo jako fakt vtipný:D
Venku jsme potkali další zajímavé masky. Prostě některé ty masky vypadaly jak ze SadoMaso klubu:D Fakt nevím co to bylo:D Každopádně skřeti byli výborní. Pak jsem si všimla, jak šli dvě postavy. Jedna vypadala jako Brumbál a druhá Snape. Určitě to byly oni dva. Jenže oba měli křídla:D Ano křídla. Brumbál na zádech bílé a Snape černé. No to nás vážně dostalo:D
Pak jsme šli teda čekat zase řadu. Teda spíš holky šly čekat řadu na Toma. Já stála a čuměla na něho z druhý strany. Jenže to čekání bylo nekonečný, nakonec jsme tam nechali Fleur čekat řadu a Sammy šla se mnou dolu na další autogramy.

Ale tam byla taky obrovská řada. Jenže překvapivě se to hýbalo. Protože řadu většinou vždy někdo opustil kdo tam neměl být. To je tak, když to vyřvájaí německy a lidi jim nerozumí:D Každopádně takovou půl hodinu jsme si tam postály:-P Stojíme si tam a já tak čumím a k nám šel Alex Meraz (Paul z Twilight) a Bronson Pelletier (Jared z Twilight). Nás sledovali pohledem. Prošli kolem nás a někam zabočili. Dobrý se Sammy jsme stáli vykuleně, že jsme měly takové štěstí je potkat. A to jsme netušli, že za chvíli se vraceli zpátky :D TAkže 2x jsme je potkali. Potom jsme se dostali na řadu my. Vešli jsme do sálu a ten byl obrovskéj. Řady byly rozděleny křeslama. Sammy letěla k Sáře pro podpis a já čekala řadu na Allana. Sammy pak ke mě přiběhla a fotila ho. Hej my obě musely vypada jak pitomci:D Každá z nás měla na sobě 4 tašky:D jak čeští batužkáři:D Ok přiznávám, že čím víc jsem se blížila k Allanovi tak jsem byla na nervy:D Prostě on byl tak děsně vysmatej, že to bylo k neuvěření. Když jsem nepozorovala Allana, tak jsem koukala na Sama, který byl taky takový vysmatý a přebíral si dárky od fanoušku. No a pak teda jsem přišla na řadu ja. Zase to typicke Hi Hi. Dala jsem mu svou fotku a tam byl lísteček s Janiss. A ok se usmal na mě (aaaaaa padaaaam:D) a začal psát. Fix mu trochu dopisoval ale šlo mu to. A on si to hláskoval a jen že Dženis a já jen tak potichu řekla: Janiss. A on se tak na mě podíval a on se mě zeptal jestli jsem němka. A na tomu Sammy odpověděla, že ne že jsme z Česka tak hodil udivený pohled a smál se. Pak se podíval na Sammy, která tam jen ho fotila a ona mu hnedka vysvětlovala, že tam je proto, že je můj překladač a on se na ní podíval s udiveným pohledem a jen ji řekl What? a tím ji doslova odjebal. Protože to jeho What naprosto vyznělo jako. Proč tu jsi?:D tak já mu anglicky hnedka řekla, že moje angličtina je vážně příšerná a on na mě, že není, že je dobrá. A furt se smál ( ok zase padaaaaaam:D). A já pořád ho přesvědčovala, že není dobrá:D Ale on si to nenechal vymluvit:D a tak mi to podepsal, poděkoval, já mu a on že mě rád poznal a já šla o řadu dál.

No není úžasný na těch fotkách aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)

A Allanův autogram na mý fotce :)
Velice mázlá fotka Sama Trammella, ale tam se blbě fotilo a tak se to Sammy majzlo

Vedle Allana byl Nelsan Ellis ( Lafayette z True Blood ) já jeho podpis prvně nechtěla, ale prostě jsem neodolala, takže Sammy letěla mi pro lístek a já zatim držela místo. Tam to šlo fakt rychle, takže jsem za chvíli byla před Nelsanem. Zase naše obvykle Hi Hi. A pak začal mi podepisovat fotku a dopsala mu fixa:D No mě by trefilo:D Po dlouhých vteřinách to furt nešlo at tak zkoušel další fixu. Ta naštěstí už psala, takže mi to věnoval a podivoval se nad jménem Jana:D Njn dala jsem to česky a ne anglicky. Vracel mi fotku a zasmála se nad ní. Nevím proč, jeho normální portrét z Tb :D

Každopádně Nelsan byl naprostej sympaťak.

Tak a moje podepsaná fotka :)

Potom jsme stáli rovnou řadu na Davida Anderse ( John z Upírských deníků ). Toho jsem já nechtěla, ale děsně ho chtěla Sammy, takže tam jsem s ní čekala. Jenže si dál 5 minutovou pauzičku tak jsem tam čekaly jak trubky:D Ale tak nevá. Já se ujala focení a Sammy si s ním pokecala. Dokonce na něj hodila smutný pohled a přemluvila ho, aby se s ní vyfotil. Kurna já se jen modlila, aby mi nevypl foťák, protože mi docházela baterka:D Ale povedlo se, trochu majzla ale je. Fotku nejspíš uvidíte u Sammy na blogu :)

Sammy potom už letěla za Fleur do tý řady na Toma. Já šla pomalu za něma. Stoupla jsem si tam k pultíku a čekala na ně. Více méně jsem tam pozorovala okolí. Hlavně jsem pozorovala herce z Twilight(nové upíry), kteří podepisovali kolem mě. Chudáci budou teprve v Rozpřesku, takže je pomalu nikdo nezná, takže tam moc lidí neměli:D TAky jsem pozorovala masky - Karkulka, královna od sněhurky, Black Swan, Gandal, Legolas, temní jezdci, rohanští a elfští jezdci, princezny, mrtvé nevěsty, upíry, mrtvoly atd.....
Pak přiběhla Fleur. Dala mi věci na hlídání a utíkala pro podpisy dolu. Jenže měla smůlu, už to tam zavřeli. Takže získala jen jeden podpis a to od Toma, ale tak na něho hlavně jela že:)
My pak neměli co dělat, protože vše jsme měli oběhnutý a čekali jsme na photoshoot s Nelsanem, který měl být v 18:00 a nám jelo metro kolem čtvrt na 7 :D Takže jsme věděli, že to musí být rychlost pořádná:) Stoupli jsme si do řady a čekali. Dobrý posunuli nás rychle. Alex Meraz, který měl shoot před Nelsanem to měl rychle zmáknutý, takže jsme se posunuli do chodby a čekali jsme. Šestá hodina se blížila a všichni byli nervozní. Jenže najednou přišla jedna z pořadatelu a začla mlet německy a přes můj údiv jsem ji rozuměla. No to by jste nevěřili co nám řekla:D Řekla nám, že se omlouvá, ale Nelsan nepříjde protože usnul. Ano on usnul. No je toto možný :D:D Prostě že má za sebou těžký den a usnul. Takže photoshoot bude až v 9 večer. My pořád čekali, že si z nás děla Joke a ono nic. Prostě Nelsane spinkal:D Ok dožralo nás to a budu to dlouho předhazovat, že nemám fotku s ním, protože spinkal:D Ale nedá se mu divit, přece jen přiletěl z Ameriky, kde tam byl na upírském bálu a hnedka jel na RingCon. Ok odpouštím mu, i když mě to stálo 3 euro, které už nezískám zpět :-p Ale tak mám aspoň jeho podpis :)
A tak protože Nelsanek spinkal jsme se rychle oblékli a letěli na metro. Na schodech jsme potkali zase Alexe, kterého si samozřejmě Fleur zase nevšimla:D TAkže můj 3 úspěch v jeho potkání :) Kurna on vypada fakt dobře, měla jsem se s ním vyfotit:D
Na metro jsme doběhli hezky, pak jsme čekali na bus, a jelo se dom. Bohužel už jsme neměli Karla, ale nějakou akční holku :D Cesta i utekla rychle. Pouštěli nám 3 filmy myslím, ale já na ně nekoukala. Více méně jsme spali, i když jsme málem nabourali dokonce:D No ale přežili jsme cestu a nemuseli jít na busový záchod :D takže to byl úspěch. V Praze jsme byli před 5 hodinou a tak jsme poletovali po praze a hledali Mekáč co je nonstop, nakonec jsme jeli na nádraží at am si dali kafe, muffina a já pak jela vlakem dom. Ve vlaku jsem se zlehla prospala. Jenže až ve vlaku jsem si uvědomila co se dělo na ringconu:D Já mám totiž v mp3 stáhlý jedno hudební video, kde promlouvá Godric. No a ono mi to začlo mluvit v uších a mě uplně dostalo, nebo spíš teprve tehdy na mě spadl fakt, že já ho viděla, že jsem s ním mluvila aaaaaaaaa. Prostě pozdni reakce :D

Takže to by mohlo být asi vše. Myslím, že jsem na níc důležitýho nezapoměla a dokonce jsem to asi i s tím psaním přehnala :D Sorry. Jestli jste to přečetli, jste vážně dobří.
Nemusím ani říkat, že zákaz kopírování fotek:) Ty fotky patří mě, Fleur a Sammy, takže i u nich ty fotky najdete:) Pokud máte zájem si přečist výlet do RingConu z jiného pohledu, tak navštivte jejich blogy, kde i holky napíšou své články k RingConu :)
A toto jsou ještě naše ručky s tím úžasným páskem z RingConu, který nejde sundat, takže ho budu nosit dokud se nerozpadne:D

RingCon byl zážitek, na který se nezapomíná. Zařadil se mezi nejlepší víkendy v mém životě. No víkendy spíš pár hodin. Protože v Bonnu jsme byli ehm kolik? Hmm cca 8 hodin:D Každopadně mě to zrujnovalo, ale v žádným případě nelituju toho, že jsem tam jela :))))))

Žádné komentáře:

Okomentovat