sobota 15. srpna 2020

Švédsko 2009

 

Tak je to tu. Protože se mi rozjela nějakým divným způsobem klávesnice, tak vám konečně napíšu jak jsem byla ve Švédsku :))
Tak z Kodaňe jsme vyrazili brzo, abychom stihli trajekt. Ne že by se nám zrovna chtělo :D Zvlášt když jsem věděli, že nás čeká několika kilometrová túra po švédských skaliskách :-P Když jsem přijeli do přístavu tak odtamtud jsem jeli ještě další hodinu do tý rezervace či co to bylo. Každý z nás v tom autě spal :D Já si jen říkala nespi jsi ve Švédsku rozhlížej se:D Ale vážně to nešlo :D Nakonec jsem tam dojeli.
V tu chvíli na nás byli pořádány útoky berušek a takových malých vosiček. No to jste ještě neviděli :D Miliony berušek. V Česku má člověk blbé svědomí, když zabije jednu ale tam to nešlo jinak a normálně jsme po nich šlapaly. Prostě jste šli po trávě, která nebyla zelená ale červena. No děs :D Jen si říkám, ještě že to byli berušky a ne jiný hmyz :D Ale fakt to bolelo když tak několik děsítek berušek do vás vrazí :D A byli všude fakt všude :D Na chvíli proti nim byl účinný offt ale pak i ten přestal působit.
Našli jsme tabuli, která ukazovala jak daleko půjdeme. To jsme byli zděšeni :D No štreka jak prase. Prostě přes celé skaliské pobřeží, přes kopce, výšlapy, lesy, louky s krávami, pláže no hnus :D:D
Proto se nesmíte divit, že mě ta cesta vážně málem zabila :D
Taky jsem šli na pláž, teda na dost kamenitou pláž, kde byli žahavý meduzy. To si neumíte představit jak bolí stát v moři o kamenech :D:D
Pak po tý štrece jsem nakonec po celým dopoledni došli k auto. Auto jsem měli bílé barvy, ale bylo rude díky beruškám. Rychle jsem naskákali do něj a snažili se zbavit těch berušek, které stihly vletět dovnitř :D
Pak rodinka šla na nákupy a my s holkama šli do města.
No prostě krásný město a vše kolem. Chodili jsem po ulicích. Nikdo nikde prostě prázdno :D Ale pak jsem potkali skupinku Emo týpků. A to jsem ještě neviděla :D Chtěla jsem si je vyfotit :D Ale to by bylo asi blbé :D Jen jsem říkala holkám, že u nás ve městě by tak sedět nemohli, protože by je lidi skopali :D
TAk to byl náš výlet do Švédska :D Jo a taky jsem tam hledala jednoho herce ( Erica z TB ) a to by jste nevěřili kolik kluku mu bylo podobných :D
A přestavte si, jak mají švédové semafory tak tam nemají panáčky jak my nebo kolečko oni tam mají smajlíky a šklebíky :D:D no úžasný. Prostě Švédsko mě dostalo a jen doufám, že ještě někdy ho navštívím :)))

Pár fotek v CČ (fotky to je naše práce :) my je fotily :) ) máte tam i trochu popis co tam je :D

Hamletův zámek
myslím, že to je výhled na Dánsko
 
přístav Helsingborg
šli jsem tam dolů, samá skála, já samozřejmě sjela a měla odřenou nohu :D

Články

 

© 2005 – 2020 TV Nova s.r.o. | About Blog.cz

1 komentář:

  1. To je nádhera ♥ ... nemám slov ... taky bych někdy chtěla procestovat severské země :)

    OdpovědětVymazat