sobota 15. srpna 2020

Dánsko 2009

 

Tak jak jsem psala já jsem více na ty severské země, kde není takový teplo. Samozřejmě chyba lávky :D Bylo tam hic, ale příjemný, protože tam foukal vítr.
No cesta jela jsem od nás do Kodaně kolem hmmm 19 hodin :D:D takže fakt potěší ne?? :D není na to být na nohách přes 24 hodin :D Autobus dobrej. Nebyl tam Karel a Karel, ale Mirek a Michal :D Jo a podšálky nedávali :(( :D
Z cesty si toho moc ani nepamatuju :) Koukala jsem po Praze, protože jsem jela přes místa, který jsem neviděla. Pak Německo to je hnus :D Tam vůbec nic není, a když jo tak to schovají za velké stěny. No děs :D Na trajektu pohoda. Jako jo trošku to houpalo, ale dalo se. Pak přes hodinu a půl cesta do Kodaně, kde nás čekala kámoška Mafi s taťkou. Přijeli jsme k nim domu. Takový americký předměstí :D a šli spát :D
No za ten týden jsem jezdila stále na kole, byla jsem poprvý u moře, hladila si medúzy. Prošla jsem snad celou Kodaň. Vyšla jsem na 90m věž. Ta cesta mě vážně málem zabila :D A byla jsem v ulici, kde neplatí zákony jak Dánské tak EU, ale zato mají svobodu. Vypada to tam jak Kuba jen bez komunistického režimu :D Všude sama Tráva ( určitě víte jako myslím ), vyhulují tam popijejí. Ale bylo to tam příjemný :D Jak jsem z toho místa vyšli, tak jsem snad byli těma výparama nějak zfetovaný, že jsem pobíhali po Kodani a zpívali si české písničky :D No jinak naprosto normální jsme :D
TAky jsem byla na okružní plavbě v takový malý loďce. NO bylo to zajímavý vidět vše z moře. Třeba jako Mořskou vílu, ale usínala jsem u toho :D:D Každopádně jsem aspoň zjístila, že netrpím mořskou nemocí a nemám strach z výšek :D
Taky se nám do rukou dostalo Karaoke :D:D takže jsem ,,zpívali" o 106 :D:D je to i na youtube.com ale fakt vám nepovím, kde to najdete :D i když kdo hledá najde :D:D ( ale pro váš sluch radši nehledejte:D ). A taky jsem hrali Wii či jak to bylo. Prostě to je ta hra na televizi. Když poskakujete na takový desce a nebo jen mávete ovladačem. Obvykle to můžete vidět v amerických filmech. A je to doost dobrý. Ani jsem nevěděla, jak mi jde golf :D:D
Taky jsem byla v Louisianě v múzeu budoucnosti. Bylo to zajímavý, i když dlooouhy :D
Jo a víte jak jsou vojáci hradní stráže nebo tak. Tak v Dánsku je taky mají. Chrání královnu. Mno a oni nesmí mluvit. Nikdo je nerozmluví. Samozřejmě bych to nebyla já, která by se k nim nešla fotit :D Takže k němu jdu s kámoškou. Kámoška šaty na sobě. Já rudý tričko s nápisem - láska, svodoba, mír a riflové kraťasy. Přiskočím k němu. Tak jsem od něho víc jak metr. A on na mě anglicky prosím prosím a ještě něco co jsem mu nerozuměla, ale asi říkal ať k němu už blíže nejdu. Samozřejmě kámošky záchvat smíchu. Protože mi tvrdili, že je nikdo nerozmluví :D:D
JO a taky kdyby jste mě viděli v moři co jsem tam dělala. Samozřejmě, že jsem si oblízla ruku, jestli je to moře vážně slaný :D Překvapivě bylo :D a taky jsem dělali voloviny s nafukovacím delfínkem a krokodýlem :D:D
No prostě to jsme celé my. Magoři :D:D:D
Cesta zpátky byla rychlá, překvapivě :D ale byla v pohodě. O Švédsku vám napíšu zítra :))

Žádné komentáře:

Okomentovat