pondělí 28. září 2020

Alexander Skarsgard - L’Uomo Vogue (October 2020)

 Povím Vám, že pokud mě někdo zpátky dotáhne k blogování tak je to právě Alex. Prostě, i když jsem uvažovala, že se tu už nevrátím po tom přesunu z blog.cz, tak přišel zásah z hůry a objevil se nový photoshoot Alexe :D A kdo jsem abych si ho tu nedala? Prostě to se nedá ho tu nedat :)

Photoshoot je pro časopis L'Uomo Vogue a od fotografa Johana Sandberga. Ty fotky jsou naprosto, ale naprosto dokonalé. Alex je na nich prostě božsky zarostlý. Ta jeho lehce prošedivělá brada ach. Jako jo má ty vlasy nějaké tmavé, a teda zajímalo by mě jak to :D Že by na stáří mu tmavly? A nebo to je pro roli ve filmu The Northman, který se natáčí? Těžko říct, nevadí mi to. 

Hodně mě baví ta fotka, kdy je jen v tilku. Ty jeho opálené paže jsou boží. Nemluvě o těch svalech ach. Prostě fakt krása tento shoot :)













2 komentáře:

  1. Naprosto tě chápu, ta potřeba sdílet s ostatními je skoro jako droga :-D Ty fotky jsou vážně skvělé takové skandinávsky syrové, ale přitom ne studené. nejvíc se mi líbí ta titulní a pak ty s detailem na obličej.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky Alexovi, že jsi tady! :)
    Jinak já se s tím přesunem taky hodně peru... Ale snad už jsem překonala období, že to všechno pošlu k šípku ;D Těším se na další články.

    OdpovědětVymazat