sobota 15. srpna 2020

London Film & Comic Con 2011

Moc se mi do toho nechtělo, protože jsem nemocná, ale už to dlouho nemůžu odkládat :) proto vám přináším článek o ComicConu, kde jsme s holkama byly 9.7. A važte si těch fotek lidi:) Dalo to práci zmenšit, nahrát, holkám vyfotit(mě ne, mě foťak odmítl v hale fotit:D) a važte si toho, že poprvý a nejspíš naposledy se vám tam ukazuju jak vypadam:D Ano anonymita je v háji:D ale já ty fotky s hvězdama vám sem musela dát:)

Tak kdy jsme na to přišli, že bychom si trochu spestřili Londýn? Mohla za to zase Sammy :D Ano autogramy to je její, proto prvně nalákala Angie (blázen do Supernatural), že tam bude Crowley a Angie podlehla. Pak to zkoušela na mě, tak já že teda jo, že nebudu sama na hostelu:) Bože jak já byla naivní ze začátku v tom, že tam si nic nekoupím atd..:D
Takže po dohodnutí, že po premiéře nás čeka ještě Con, jsme začínali objednávat fotky.
V sobotu jsme nabalili hlavně jídlo, peníze a baterky do foťáků:) A vyrazili jsme. Jako i tím metrem to byla štreka. Přestože jsme tam chtěli být před 9, tak nám to o5 nevyšlo a byly jsme tam kolem 9. Každopádně to bylo fuk, protože sotva jsme vyšli z nádraží tak jsme viděli tu frontu :D Vůbec jsme na ní nečuměli s otevřenýma pusama:D Naštěstí to byla fronta pro lidi, kteří neměli lístek a šli si ho tam koupit. My naštěstí díky předvídavé Sammy už lístky měli, takže jsme šli snad do delší fronty:D ale naštěstí ta naše se nehorázně rychle hejbala, takže za hmm půl hodiny jsme byli u vchodu :) Všude kolem nás chodili postavy z filmu - Klony, Nazgúl(který nás tam ohrožoval mečem, ale asi si neuvědomil, že my bychom ho mohli zabít:D), Lara Croft, Joker, Doktoři Who, Jediové a mnoho dalších. Prostě všechny postavy z filmu a seriálu/komixu.




Měli jsme všechny plán. Sammy s Dany budou lítat po autogramech. Já s Angie fotky, autogramy a pak obhlídka věcí. Taky jsme si dohodli s Angie, že pokud já uvidím něco z True blood a ona ze Supernatural, tak se každá budem držet ať všechno nezkoupíme :) No po pár metrech musela Angie držet mě. Bože já měla málem infarkt :D Tam úžasný tričko TB, ok museli mě odtamtud odtáhnout:D Pak jsme šli vystát řadu na lístek na Panel HP, ale ten se nakonec nedával, že kdo dřív příjde ten dřív sedí:) Tak jsme šli na autogramy. Jenže já uviděla Marka Shepparda (Crowley ze Supernatural) a Angie ho viděla tež a mě rázem málem zlomila ruku :D no bylo to jen tak tak. To byl záchvat :D já byla v klidu já to rozdejchavala, ale pak jsem viděla Roberta Kneppera (T-bag z Prison break nebo Samuel z Hrdinu) a Stanislava Ianevskiho (Victor Krum z Harryho Pottera) a to už jsem taky rozdejchávala.
Ale zvládli jsme to. Prvně jsme šli pro podpis ke Stáňovi (ano uchytla se rychle má přezdívka pro Stanislava:D). Viděli jsme jak se s někým fotí a tak šla prvně Sammy s tím, že kdyby něco mluvil tak bude překládat. Ona mu tam něco říkala, pak jestli se s ní vyfotí a on i přes zákaz, že jo ( ano milujem ho za to) a pak jsem přišla na řadu já. A on ještě stál. Koukl na mě a já jen Hi a on Hi s úsměvem a já rovnou na něho Sorry, but my english is horrible. A on, holky i ta ženská s ním výtlem :D No co, jsem mu to musela říct. A on něco tam vykládal s tím, že to chápe a odkud, že to jsme. Pak mu Sammy začla spelovat Janiss a on protože je evropan pochopil hnedka, že to je Janiss a ne Dženis (za to ho taky miluju). A tak mi napsal věnování a podal mi fotku tak já stále s výtlemem Thank you.

Lepší fotka tam podle mě nebyla a tu má děsně uhrančivý pohled :)



A ještě fotka s ním :) Byl fakt výborný, když se ochotně zvedal ze židle a nakláněl se přes stůl jen aby mě obejmul :)



Tak jsme s námahou vydejchali Stáňu, protože on byl fakt úžasný. S holkama jsme se divily, jaký má obrovský svaly :D
Pak jsme vyrazili za Markem. To jsem už svý ručičky držela co nejdál od Angie:D Vydejchávali jsme ten fakt, že už se k němu blížíme, jenže nás naštvaly fotky :( Měl tam takový stupidní. Ani jedna fotka ala Crowley a to nás dost naštvalo. Takže já si vybrala z nějakýho seriálu, což ani nevím co to je za seriál, ale vypadal tam dobře :) Tak jsme tam k němu vyrazili. Na mě se strašně usmíval a jen na nás, ať se taky smějeme. No zrovna to jsem mu nerozuměla, tak jsem na něj pravděpodobně čuměla jak puk :D no Angie musela čumět víc. Tu jsme jen hlídali, aby tam nezkolabovala :D Naštěstí to ustála a Mark ji ještě na fotku napsal Welcome to Hell a z toho pak málem zkolabovala :D


Teď přesně nevím co bylo potom:D Ale mám pocit, že s Dany jsme šli na záchod a pak za Angie, která stála už ve frontě na fotku s Christopherem Lambertem (Tarzan). Já tam s ní byla a zase jsem ji kontrolovala, jestli nezkolabovala:D Ale o5 to ustála, i když v tý řadě byla jedna z nejmladších.
Po Christopherovi jsme vyrazili na Panel od Marka. Vybrali jsme si dobrý místečko a sedli si. Měl tam hodně lidi. Je fakt, že sotva přišel, tak samozřejmě obrovský potlesk, ale já mu pomalu nerozuměla ani slovo :D Ne jen proto, že moje angličtina je strašná, ale taky díky tomu, že to tam bylo blbě ozvučený:-P každopádně Angie si to užila :) Zvlášť jak Mark vstal a stoupl si vedle nás. Vlastně celou dobu byl u nás :) Angie o5 vydejchavala fakt, že ji málem stoupl na nohu:D Nejlepší bylo, že Mark tak stál metr a půl ode mě a mluvíl a mluvil a koukal mi do očí, jako by to mluvil mě. Já mu samozřejmě rozuměla kulový, ale dělala jsem jak strašně mu rozumím a chápu ho :D No byl to dobrej zážitek :) a ty otázky lidi byly taky dobrý, ale jak jsem říkala, bylo to blbě ozvučený, takže ani Mark pořádně neslyšel na co se ho lidi ptají, tak musel chodit až k nim. Což ti lidi byli nadšení :D

Musím říct, že to tričko měl tak trochu nějaký malý :D Chlapec nějak přibral přes přestávku u natáčení :D Ale to zarostnutí mu fakt seklo:)


Pak jsme odešli z toho Panelu a rovnou měl začínat Panel s herci z Harryho Pottera. Takže jsme to jen obešli, našli Sammy a šli si sednou (Dany v tu chvíli lítala po Londýně a jela zpátky na Hostel,protože si zapoměla peníze). Takže přišli herci. Přesněji přišli - Stanislav Ianevski (Viktor Krum), Georgina Leonidas (Katie Bell), Harry Melling (Dudley Dursley), Devon Murray (Seamus Finnigan), Natalia Tena (Tonksová), Alfie Enoch (Dean Thomas). Všichni byli naprosto úžasní:)


Pak jsme s Angie začli chodit po stáncích, protože jsme měli čas než začne photoshoot s Markem. Bylo tam hodně stáhnu, vždy nějak orientovaný. Třeba první řada byla zaměřena na ty Japonský Manga atd.. Nevím co to je přesně, na to jsem asi už moc stara abych takový kreslený hovadiny chápala:D Taky tam měla stánek Hello Kitty, ale tu já i Angie nesnášíme, takže jsme ji velkým obloukem obešly:) Ale už jsme nedokázali obejít stánek s velkýma fotkama, malýma fotkama atd.. Bože to byla nádhera a jen za 2 libry takový velký obrázek. Aaa to jsme prostě museli mít :) Takže Angie pokupovala Supernatural, přesně řečeno Castiela a já Vamps Unite ze 4 serie (foto jindy).
Pak jsme se museli s Angie odtrhnout od obchodu a vyrazili jsme na photoshoot s Markem. Tam nepřekvapivě byla zas děsná fronta. Si tak tam stojíme a já vidím, že jde Mark a půjde kolem nás. Takže já na Angie, ať se nadechne a vydechne. Hnedka pochopila, že se něco děje. Takže se mě ptala co je? A já, že jde kolem nás Mark. Nikdo si ho nevšiml, krom nás. Samozřejmě my se z tý řady vyklonili a koukli na něj. On nás zachytil pohledem a celou cestu co šel, tak nás s tím pohledem sledoval:) Angie jak přišel blíž tak jen tak nejistě mu řekla Hi a já tak suverenně na něj kývla hlavou a Hi. Když nás obešel už nás nepropíchával pohledem. Protože jsme měli dobrý číslo, tak na nás vyšla řada rychle. Už jsme se k němu blížili a obě jsme byly na nervy. Já šla na řadu zase první. Jdu k němu a on se na mě podíval a prohlídl si mě z vrchu dolu a naopak. Jako to bylo fakt divný:D Njn poznal mě, že to jsem já, ta co na něj tak čuměla. Tak jsem k němu přišla zase s Hi a objala ho kolem pasu a on mě tež. Já se jako držela, abych se k němu nějak moc nelepila, jenže on si položil hlavu na moji, takže jsem se mu poddala :D Dobrý Angie na to nadavala, protože ona je vyšší než on, takže ho nemohla tak obejmout natož mu položit hlavu na hlavu :D:D Obě jsme se shodly, že úžasně voněl :D




Po Markovi jsme se vydali hledat Dany a stát frontu na photoshoop s Robertem Knepperem. Ok s Dany jsme měli o5 zase tak trochu obavy. Jen si vezměte, koho Robert vždy hraje :D Takový hajzly atd.. Ale zjístili jsme, že má obě ruce :D To měl plusový bod:D No byla tam snad větší řada než na Marka. Jako fakt šokujici. Ta řada se posouvala děsně pomalu:-P I když jsme měli dobrý čísla, tak jsme čekali dýl než na Marka. Jako tam byli samý ,,staří,, my s Dany (16let) tam snad byly nejmladší :D Jako dobrý mno :D Už jsme se k němu blížili, já o5 před Dany. A bylo to tu. Šla jsem k němu s Hi a on mi podával ruku, tak já mu ji vzala s úsměvem a on na mě, že mě rád poznává (ok v tý chvíli mě fakt nenapadlo co na to odpovědět anglicky), tak já jen úsměv :D Tak mě obejmul kolem pasu, poděkovala mu a šla. Jenže a je to tu. Trapas :D Já jak šla, tak už jsem málem vyšla z tý ,,komory,, pryč když za mnou volali. Ale já jim nerozuměla tak jsem šla dál. Jenže ta jedna ženská pro mě pomalu běžela, a tak jsem se vrátila s tím, že na tý fotce je něco špatně. Jako vůbec jsem odtamtud neutekla jak kulový blesk, tak mi to nestačili říct:D Takže co teď já stála, Dany s Robertem stála, protože se nevědělo co se bude dít. Tak nakonec, že se má Dany vyfotit a pak znova já. Ti lidi co čekali v řadě po mě vůůbec neházeli vražedné pohledy:D:D Tak Dany poděkovala a šla si stoupnout na mý místo, protože na mě čekala. Tak já přitančila(doslova) k Robertovi se Sorry a on že si teda dáme druhý pokus. A to my dva už úplný výtlem:D Takže máme fotku jak mě obejmul kolem ramen, jak největší kámoši a oba s velkým výtleme:D Tak jsem mu znova poděkovala on mi taky a už jsem fakt odtamtud prchala pryč :D Jenže o to nic, ale já jak měla zaplacenou jednu fotku, tak jsme šli je vyzvednout, jenže já tam měla 2 fotky :D Takže jsem je obě popadla a mizela pryč, aby po mě nechtěli doplatit dalších 15 liber :)) Takže mám s Robertem 2:) Jedna taková křečovitá, on úplný T-Bag a druhá jak největší kámoši :)
A protože Dany se odhodlala za ním na podpis tak mě furt přesvědčovala ať jdu taky. A já se přesvědčit nechala. Takže s doprovodem Dany jsme o5 za ním vyrazili. Jen jak na sviňu tam před ním byli nějací chlapi co chtěli taky podpis. Tak já si stoupla za ně a čekala. Roberta v tu chvíli masírovala jeho přítelkyně/milenka těžko říc kdo to byl:D Každopádně byla tak o polovinu mladší než on:) V tu chvíli vypadal Robert jako naprostý T-bag se svým chlapečkem:D Pak Robert těm chlapům začal něco tak horlivě vykládat, že se to nedalo ani poslouchat jak mlel:D Ale něco jsem i pochopila, protože pak vyskočil ze židle, odžduchnul ji, a něco předváděl. Jenže on tak vyprávěl nějaký příběh a z ničeho nic ukázal na mě, a já se ho až lekla:D, že se omlouvá, že to hnedka bude jen to dovypráví a já jen že Ok a on v tom vyprávění pokračoval. Chlapi s díkem odešli a šla jsem k němu já. Jenže zase si Roberta zavolal nějaký chlap, že s ním chce mluvit, ale on že ne, že ted tam já na něho čekám. Tak já mu dala tu naši fotku na podpis a on že se teda o5 setkáváme. Že je rád, že mě poznal, napsal mi věnování, potřásl rukou a omlouval se mi, že už musí jít, že si spolu ani nepokecáme. A já že to je v pohodě. A v tu chvíli ta jeho přítelkyně na mě začla mluvit, že mám výborný tričko :D a já že vím, a že děkuju a to se i Robert na něho podíval a taky mi ho pochválil:D Bože on byl prostě boží. Já ho miluju :D:D

Takže to je první fotka s Robertem, která pohle nich se nepovedla. No tváříme se tam oba jak vrazi:D A tak jsem si tu nechala podepsat s věnováním :)



A druhá fotka. Tu už fakt jde vidět ten náš výtlem:) ale to objetí je nejlepší :))




A tak to jsme měli už všechny hvězdy. Teda aspoň já :) Protože Sammy se šla ještě fotit s Charliem (Nový měsíc Demetri). A holky vlastně ještě pak se Stanislavem, ale s ním já už nešla. Ale o5 prošel kolem mě. Bože to je fakt pěkný kus chlapa:) Jen škoda, že v HP toho moc na hraní nemá:-P
Holky ještě lítali a zkupovali autogramy. Já s Angie o5 vyrazili na prohlídku stánku. No ok už ne na prohlídku, ale spíš na zkupování:D Bože my tam nechali tolik peněz :D Vlastně všechny peníze jsme tam nechali. Angie za věci se Supernatural, já s TB :) Ty Tb věci vám ukážu v nějakým jiným článku :)
A tak to bych řekla, že to je z Comic conu vše. Jo ještě jsem se vyfotila s Batmanem :D Taky tam byla pidi ale fakt pidi výstava věci z HP, jenže to bylo úplně o ničem. Jako nepsat to tam, tak si budu myslet, že to jsou věci z nějakýho hradu :) Já pak u východu o5 potkala Marka:) Už mizel asi do hotelu. Mno a my pak mizli taky.

Byla to úžasná akce:) A pochopili jsme, že takový Cony to je přímo pro nás :) Jen teď splašit Milionáře a můžu vyrazit na dašlí Con do Německa, kde budou i herci z TB :)

Za kvalitu fotek s herci se omlouvám, ale nemám skener, takže to je jen vyfocený:)
Tak a tu máte ještě další dávku fotek :)











 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat