sobota 15. srpna 2020

Hogwarts will always be there to welcome you home

 No nevím jak vy, ale na premiéře mě toto položilo a ne jen mě. My se s Angie drželi zuby nechty abychom neřvali.Kolem lidi brečeli, ale my ne. Jenže pak přišla rozlučka a my dobrý je to dobrý. Emma brečela, J.K. brečela ale my se drželi. Jenže pak začla J.K. děkovat a mluvit a přestože já moc nerozuměla, tak to co řekla jsem rozuměla dost dobře - Hogwarts will always be there to welcome you home... a to kdyby jste viděli co se dělo. Ne že fanoušci brečeli,herci brečeli, ale moderátoři, asistentky, kameramani :D Prostě celý Trafalger řval :D Já stala blíž k podiu než Angie, otočím se na ní, která stála tak 2 metry za mnou, kouknu na ní a ona brečela ale ne jen ona protože i já. Nevydrželi jsme to :D Podlehli jsme tomu:D Ale kdo by ne, že :D Prostě toto nás po 35 hodinách boje naprosto odrovnalo. Řvali jsme asi tak dalších několik minut, protože to nešlo zastavit, ale nakonec jsme to rozdejchali :)

Každopádně toto je jeden z nejsilnějších zážitku z Trafalgeru:)
J.K. to vystihla přesně a nic lepšího nám říct ani nemohla :) Bradavice pro nás navždy zůstanou domovem :)

Žádné komentáře:

Okomentovat