sobota 15. srpna 2020

I love my Friends, who support my student life 2011

Takže článek o dvou akcích, které se konaly tento týden.
První akce, která se konala v úterý, byla oslava mých a mischelin narozenin. Pojmenovaly jsme to stylově - Komorní vánoční narozeninování. Pozvali jsme kupu lidi, jen ze slušnosti:D Mělo se to konat v kuchyňce na koleji, takže jsme doufali, že moc lidi nepříjde. Nakonec se nás sešlo hmm +- 15lidí. Přestože jsme seděli u malého stolu a pokaždý kdo přišel si musel přinést židli, tak i přes tyto bojové podmínky jsme si to náramě užili. Připravili jsme stůl plného jídla a taky obrovský hrnec se Sangrií. Hráli jsme chlastací hru a jedlo se a pilo. O největší zábavu se postaral bratránek od Mischel, které pochází z Čech. Chudák myslel, že zaspal, když mu přišla smska Vítejte v Polsku:D A pak měl šok. Protože u nás nikdy nebyl a tak se ptal na cestu. No a jeden iteligent mu řekl, že tam ať nechodí (kývl rukou směrem na koleje), že tam je ghetto a znásilní ho tam:D Chudák kluk:D Měl takový strach jak šel, že měl i půlky sevřené :D No my se tomu děsně chechtali. Byl to jako typickéj čecháček:D I já do něj rýpla kvůli tomu. Ale jako přiznejme si. Pili jsme Sangřii, víno, vodku atd.. A kdo padl jako jediný z nás?? No jasně čecháček:D To je tak jak jde čecháček popijet s lidma ze Slezska a Moravy:D:D Každopádně to byla nezapomenutelná párty s úžasnýma dárkama. Viz dole.

Druhá akce byla ve středu. U nás ve studentským klubu se konala akce Global Village aneb zahraniční studenti prezentovali své země. My tam přišli na 9 večer. Takže jsme o nic nepřišli. Prvně jsme se zastavili u našich Slovenských bratrů a dali si po Korbačiku a hlavně jsme si dali Borovičku. Silnej to mok. Potom jsme šli kolem stolu Poláků a Němcu. Tam mě teda nic nezaujalo. Němci tam měli nějaké karbanátky se salátem bramborovým a Poláci měli nějaké pirohy či co to bylo:D Španělsko to vypada dobře, tak jsme zkusili něco co vypadali jak lasagne. Po ochutnávce musím říct, že to lasagne fakt nebyly. Bože to byl hnus:D To bylo nějaký maso, ryba, špek. No musím říct, že jsem se držela aby to nešlo ven:D Zvlášť když jsem kousla do nějakýho špeku. No hnus. Pak tam měli v panácích to jejich Caciki(ok nemám tucha jak se to píše) a to bylo fakt dobrý. Potom jsme zamířili k Turkům. Tam měli nějaké cukroví. Já tak poslouchala jak to popisovali. Ty kuličky popsali jako - cukr, karamel a máslo. Ok tak jsem je zkusila. Bože to byl hnus:D Tak jsem řekla kámošce až to zkusí, a pak to dala do pusy a já na ní, že to je hnus. Tak ona proč ji to teda dávám:D Ale fakt to byl hnus. No ale každopádně potom jsme zamířili do Mexika. Tam bylo nejvíce lidi. Rázem jsme poznali proč. Tam vše štípalo. Teda krom vařené rýže s mlékem a skořicí a krom salátu. Oni nám na prsty dali bílou omáčku a ta teda pálila. A pak tam rozlévali trojté panáky. A já to musela jít zkusit. Tak mexičanka mi je začla nalejvat. Přiskočil mexičan s tím, že jak zapíská tak já to kopnu do sebe. Jenže to nebyly obyčejné panáky:D V jednom byla citronová šťáva, ve druhém byla prava mexická tequila a ve třetím bylo mexické tabasco(pálivá chilli omáčka). Ještě se mě zeptali jestli to chci moc pálive, a já že ne. A tak začal pískat, a já to začla na ex kopat do sebe. No kolem mě horda lidi. Když jsem skončila, on mi poblahopřál a lidi začli tleskat a vyřvat. Tak já že is good. Avšak po chvíli. Hoříííííííííííím:D Kurňa to štípalo:D Ale ne v krku jak by se zdálo, ale rty. Prostě to co jsem namočila do panáku. V krku se to spíchalo všechny 3 takže proto to neštípalo. No zážitek co vám mám povídat:)
Pak jsme zamířili k Brazilii na vodku s cukrem a citronem a směr Taiwan a China, kde jsme dostali bonbony a čaj. Fuj ten byl hnusnej:D Jenže nám to nedalo a tak jsme to šli obejít znova:) U Maďarska nebylo nic zajímavýho. Ale pak se otevřel stul se Srbskem. A tak já tam k nim šla. Měli tam nějaké brambory a ty byly naprosto výborné. Ale pak rozlívali pití. A holka na mě anglicky, že to je Srbska slivovice. Tak já, že ok. A ona pak začla česky. Trubka:D A tak jsme do sebe kopli Srbskou slivovici na ex. Teda já kopla 2, protože kámoška to nezvládla:D A musím říct, že byla naprosto výborná. Taková dost odlišná od moravské slivovice. Pak jsem říkala Turkum, ať dávaji pozor, že je dost silná. No a potom do nás začal mluvit nějaký Rus. To vedle mě stála kámoška co se učí 4 semestry rusky, takže s ním začala mluvit. Další kámoška z toho byla v háji, protože rusky nerozuměla. Jenže já jo a všechno:D A to jsem měla za sebou jen jeden semestr ruštiny. No byla by na mě učitelka hrdá:D Každopádně Míša(co se učí rusky) mu rozuměla, ale ne vše. Většinou jsem ji to musela překládat:D Fakt to byla prča. Vyměnila jsem si s ním icq a třeba se tam někdy přihlásím :D
Po tý ochutnávce jsme skončili zase všechny u baru. Bože zas měli kubánskej rum malinovej v akci, takže se pil on a další chlast. Pak se klub pořádně rozjel. Musím říct, že Mexičani a Turci umí výborně pařit. No my pařili jak za mlada:D No ty fotky radši nepublikovat tadyk:D Každopádně cizinci čuměli, když se pustila Jedejede mašinka.... a celý klub jel vláček. To bylo žůžo. Dobrý nebudu vám popisovat, jak jsem tancovala s mexičanem a jak mě chytal, když jsem padala:D To si fakt nechám prostebe:)
Ta párty se zařadila mezi jedny z nejlepších:) Přišla jsem o půl 4 ráno a v 7 mi zvonil budík a šla jsem na anglinu:D Jsem dobrá já vím. Nebudu zapírat, že jsem měla lehkou kocovinu, ale chladný vzdoušek mě probudil.
Za ten večer jsem si zopákla ruštinu a anglinu. Překvapivě mi všchni rozuměli:D takže dobrý:D Ale Turci říkali, že oni taky neumí anglicky, že mluví tak jak my. Takže pohoda:) Mno a dala jsem si 13 panáku. To není moc. Prostě to je tak, jak jste na ochutnávce a v akci je pak Captain Morgan, Jeltzin a karibský rum:D Každopádně mi na to táta řekl, jestli mě bolí z toho hlava. A já, že ne. A on že by byl už pod stolem, že neví pokom jsme :D:D njn táta tež nic nevydrží :))
Ok tak to jsem se mooc rozepsala, takže pochybuju, že si toto někdo přečte :D

Dárek od mých přátel(proto ten název článku). Musím říct, že s tou 42 mi udělali děsnou radost:)

 

Žádné komentáře:

Okomentovat