sobota 15. srpna 2020

Halloween poprvý.....Halloween podruhý

Tak je to tu. Jdu vám poreferovat, jak bylo na Halloweenu. Mám nutkání vám tu napsat co se dělo v pondělí, ale kašlu to. Jen vám napíšu, že jsem se pustila do profesora a čekala jsem, že mě vyrazí. Hajzl jeden.Ale zato mám obdiv od spolužáku, jak jsem se do něj pustila a to jsem se ještě držela, protože já jsem klidný člověk a mě jen tak něco nenasere. Ale on rypal a kecal mi do tý prezentace. Tak jeho problém:D ok seru ho. Jdu referovat o Halloweenu.

Tak prvně jsem měla jít jen na jednu párty a to na kolej. To proto, že v klubu párty posunuli ze středy na úterý a ve středu jsme měli test z marketingu. No ale nakonec v úterý po testu z Eu jsme se domluvily s holkama, že půjdeme i večer do klubu. Holky že za nic nepůjdou. Teda jedna si vzala tykadélka a křídla, druhá nic. A já chtěla jít v masce, takže jsem tak na rychlo se převlékla za mrtvou Cowgirl:) Nejvtipnější je, že jsem na sobě měla tilko se střelnou ránou, kterou jsem vytvořila pomocí šťávy z řepy:D Takže jsem smrděla řepou a křenem :D
V klubu bylo fajně. Jako moc masek tam nebylo. Hlavně teda se maskovali kluci než holky a vlastně jen vyšší ročníky. Prváci jaksi ne. Ale někdy byl fakt záhul někoho poznat, kdo to je ve skutečnosti:D Prostě mrtvoly ovládli klub :) Pil se tam malinový karibský rum a musím vám říct, že je naprosto úžasný :) Asi se u mě zapíše mezi můj řebříček nejlepšího pití :)
Jako trsalo se tam jak o život. No spíš my Tři. Ostatní nějak nechtěli, ale pak se k nám připojovali:) Hráli hudbu z 90's(nejlepší hudba ze všech), takže jsme všichni pařili jak o život:) Kostýmy tam byly výborný. Třeba kámoš s přítelkyní šel za Lady Gagu z klipu Born this Way. Jak na sviňu mám hodně fotek z klubu na jejich ofic. stránkách, protože fotil jeden Lukáš a tak nevím co mi tím naznačoval. Natož že jsme tam spolu mluvili po roce ignorace a on mi řekne, že mi to sluší, že vypadam úžasně (jo po roce jsem to chtěla slyšet, zrovna jak vypadam jak mrtvola:D). No to je fuk. Čekala jsem tam na to vyhlášení masek a na společnou fotku a v jednu jsem jela domu. Taxikář vůl ještě si spletl kde bydlím. Takže jsem si udělala okružní jízdu, ale neučtoval mi to. Jen se zeptal, kolik vždycky platím. Tak jsem mu dala 50,- a šla jsem. Ještě mi řekl, at jsem opatrná, ať mě nikdo nepřepadne, takže jsem se na něj mrtvolně podívala a jen: hmm myslím že dneska to nehrozí:D Takže to byla jedna párty.
Natož že jsem šla spát ve 2 tak jsem ráno vstávala před 8 a učila se marketing. Mohla jsem se na to vykašlat, protože to byly stupidní otázky a já byla v myšlenkách už u další párty:) Na párty jsem se chystala hmm tak 2 hodiny asi. Nejvíc mi dal zabrat xicht. JO ehm za co že jsem šla? No za Jokera ala Sestřička (určitě pamatujete tu legendární scénu v Temným rytíři :)). Musím říct, co rok se v tom malování zlepšuju. Já prostě si namalovala dokonale ty oči. Ta pusa mi moc nevyšla. Musím ještě trénovat, ale tak oči mi taky trvalo 2 roky než jsem je správně vychytala :D Nejhorší bylo, udělat z mých vlasu něco ala Jokerovské:D Protože mám černý vlasy, takže to byla fuška. Tak první fáze byla krepování, pak tužení, tupírování, a nakonec stříkání barevným bronzovým sprejem, který šel vidět jen na světle:D Nemusím vám ani říkat, že to fakt nešlo rozčesat:D Potom v 7 přišla kámoška a já z ní udělala mrtvolu :) Potom jsem měla videohovor s Mafi do Dánska, protože jsem ji ukazovala jak vypadam:) S kámoškou jsme ji přes webku vylekali. Njn jsme svině:D a pak jsme razili na párty. To nás vezl táta, protože jsem odmítla jet busem, protože bych někomu přivodila smrt. A co jsem měla na sobě? No ehm bílej plášť, pod tím černý tilko, mini kratasy, vysoké černé ponožky(měla jsem z nich depresi, Fleur ví proč:D) a bíle boty. Podotýkám, že v tomto outfitu jsem chodila po venku 1.11. v noci. Jen v tom:D
Dorazili jsme na koleje za holkama na pokoj a tam jsem je ještě dobarvovala. Kámošce jsem dělala jizvu na tváři a druhý jsem dělala kousance od umíra(úžasně se mi povedly, že pry to vypadalo, jako skutečný) a další jsem barvila na bílo. Kurňa mě to fakt baví to malování na xicht atd..:D
No pak jsme vyrazili do spol.mísnosti. Jo a ještě jsem od domu tahala dýně :-P tak jsme tam přišli. Tam to bylo vše nachystaný na halloween. Vypadalo to úžasně:) A začla oslava. No bylo tam míň lidi než minulý rok, ale tak to se dalo čekat. My třeba s holkama trsaly zase samy:D Potom přišli cizinci neboli výměnní studenti. Ti jen pili a stáli u zdi :-P My tam pařili, blbli, chlastali. No teda někteří byli na štrot. Mě půlka vodky nic neudělá, takže já byla v pohodě ;) Už nám tak hrabalo, že jsme dělali fotky na záchodech. Totiž tam na dámských záchodech jsou i Mušle. Takže jsme si to ehm zkoušeli, jak to klukum jde. Musím říct, být chlap, tak to je nepohodlný :D:D Potom jsme dělali společný fotky. Což byla prča ukočírovat. A potom pustili BonJovi - Its my Life. Kurňa to byl řev a jak všichni jsme skákali atd.. Správný výběr písničky ;);) Mno a pak jsme vyrazili domu. Bylo nějak hmm po 1 hodině.
Čekali jsme na taxíka (já v tom tilku a kraťasech) docela dlouho. Pak přijel a vzali jsme sebou do taxíka i 2 kluky z Ameriky, takže lehce jsme s něma kecali ( i já ha :D). A šup byly jsme s kámoškou doma:)
Ráno mi zvonil budík v 6, protože jsem se chtěla učit na test, na který jsem šla v 10:D Njn pochybuju, že jsem to udělala. Ale třeba mě něco osvítilo (určitě ne).
Tot vše :) Přežila jsem 2 párty a 3 testy. Jsem dobrá:)) Už se těším na příští rok :)

Tož a v Cč máte moje fotky z Halloweenu:)






 

Žádné komentáře:

Okomentovat