sobota 15. srpna 2020

Harry Potter s Relikvie smrti 2 ( Harry Potter and Deathly hallows )

Přestože jsem byla na půlnoční premiéř v letním kině nebyla jsem schopná o tom pořád napsat článek. Včera jsem byla na tom znova v kině, takže jsem se konečně teď dokopala k tomu, abych ten článek napsala :) Musím říct, že v normálním kině jsem si to užila víc než v letním:)Možná to bylo mou společností :) I když jsem to viděla už jednou přesto jsem citovala hlášky z filmu, teda spíš jsem je citovala anglicky:D Takže jdeme k filmu:
Nevím ale já čekala víc. Ok bylo to famozni, udělalo to správnou atmosféru, ale přesto mě některé věci zklamaly. První část je nudná. Já prostě nemám ráda to jejich cestování. V druhé části konečně docestovali. Helena jako Emma, která hraje Hermionu hrající Belatrix byla úžasná:D Prostě za HermionoBelatrix velký potlesk. Musím říct, že Ron ala smrtijed vypadal výborně:) Jízda vláčkem do trezofu bank výborná. Ve scéně v trezoru jsem už nadavala v Londýně, takže teď to už přejdu :) Každopádně drak byl výborný. No komu by ho nebylo líto. A šup jsme v Bradavicích. Dabing Aberthofa zrovna netrefili:D Aneb vítej Gandalfe šedý:D Zvlášť když ještě řekl: ,,Co jste si mysleli hlupáci?" Nepřipadá vám to povědomý?Ano je. Skoro naprosto stejnou větu řekne Gandalf hobitům. Pak cesta tunelem do Komnaty nejvyšší potřeby. Ok otázka co tam dělali ti studenti co tam nemají už být?:D Dobrý že tam dali Cho ok berme to tak, že není v ročníku jako v knize. Ale co tam dělala Lenka?:D Toť otázka:D A pak je scéna u který jsem doufala že bude jiná. Ok libila se mi. Zvlášt Snape versus Minerva. To bylo výborný. Ona je výborná. Ale čekala jsem, že vyběhnout tam rodiny studentu atd.. Prostě jak v knize a ono nic :(( Aspoň že Minerva povolala ochranu Bradavic, na tu jsem se taky těšila. Scéna s Nevillem a Seamusem a jejich Bum? ano Bum. Byla výborná. Scéna na mostě s Lapkou v hlavní roli byla výborná. Scéna Fred a George ( jak se cítíš? fajn jak ty? taky fajn) byla výborná. Celkově ten boj se mi libil tj. Jen mi vadilo, že tam nedali jezerní lidé, kentaury, testralove atd.. Scéna v Komnatě dobrá. No na tu pusu jsme čekali několik let:D V letním kině začli všichni tleskat:D Scéna v Komnatě nejvyšší potřeby výborná. Ron je tam prostě boží:D:D A pak ničení hradu. Bože jak ten štít začal padat.
Aaaaaaaaa neničte Bradavice, je to můj domov !!!!
A je to tu. Umírající Severus. Ok kde sakra je v Bradavicích ten přístav?:D No těžko říct. Každopádně mě to nerozbrečelo. Já u knihy nadavala jak hrom, že ho zabila. Ale u filmu nic. Jako ale povím vám, byl to horor. Nagini a ty zvuky do toho a ta krev. No to byla teda síla. Potom ty jeho slzy. To by mě fakt nenapadlo, že jeho myšlenky jsou v slzách:D Já celou dobu čekala jen na tu jednu repliku, kdyby nebyla tak byhc nadavala na celý kolo. A pak to přišlo: Podívej se na mě ( Look at me ). Výborná scéna. A pak utíkáme zpátky do hradu, kde je hřbitov. Ok u scény mrtvého Freda se mi lehce zavlhčilo očko, ale toť vše. Myslanka ala UFO. Ty vzpomínky byly výborný. ,,Po celou tu dobu?" ,, Navždy" aaa jak já tu repliku miluju :) A pak útěk do lesa. Až včera jsem si všimla, že na Kameni jsou Relikvie smrti, jsem si toho fakt nevšila předtím. To že se vrátili Oni bylo dobrý. Jenže sotva vyskočil Sirius, já čekala Batmana:D Mám deformaci:D Pak zdlouhavé Avadaaaaaaaa..... A šup světlo. Ok kdo z vás čekal, že bude Harry nahatý?:D Mrtvolka Voldyho výborná. A šup je tu Gandalf Bílý (zase deformace):D Pár kecu, které všichni známe a šup jsme zpátky. Taky vám přišlo vtipný, jak ho Hagrid nesl?
A velký dav. Voldy potřebuje dentistu:D Kdo z vás hulákal na kino při tom, když Draco se rozešel k smrtijedum?:D Moje reakce byla: ne ne ne ne nechooooood :D
A tam mě to naštvalo. Neudělali z Nevilla toho pravýho hrdinu, jaký je v knize:(((( to mě fakt naštvalo. I když byla vtipná ta scéna jeho probuzení:) A teď šup na konec. Voldemort mrtvý ( děsná smrt ). Belatrix mrtvá. Výborná replika mezi Molly a Bellou. Půlka hradu zničena. Půlka lidi po smrti. Harry majitel Bezové hůlka. A to jak ji rozlobí. No mě málem jeblo:D Blbec:D ............................ o 19 let později - :D:D bože ti vypadají:D:D (v kině se začli všichni zvedat a já jen, kam jdete? To ještě neskončilo:D)
Takže na závěr? Nerozbrečelo mě to. Je konec ano je. Už nic víc nebude. Ale stejně si to nějak neuvědomuju. Asi proto, že knihy mám na poličce, filmy v noťasu a na kazetách(nesmějte se mi:D) a fantazii v hlavě :)

Není třeba psát o čem to je a kdo tam hraje:) a v Cč máte obrázky související s rozlučkou HP



 

Žádné komentáře:

Okomentovat