pondělí 6. dubna 2020

Zraněná srdce (The Aftermath)

Kdyby v tomto filmu nehrál Alex, tak bych se na to nepodívala. Není to zrovna můj šálek kávy a já jsem asi jediná osoba na světě, která nemůže Keiru vystát, takže už jen ona by mě odpuzovala. Ale jak píšu hraje tam Alex + se to natáčelo v Praze, takže bylo jasné, že se na to jednou podívám. Celý příběh filmu mi přišel takový zbytečný a nic neříkající. Dost mě ten film nudil, ale nezklamal a i tady se Alex ukázal nahý :D Takže pozitivum to má :D Alex byl fajn. Neskutečně mu sekl ten bílý rolák, ale vadil mi ten jeho postoj. Prostě němec, u kterého bydlí angličané, a tak se chová tak nějak poníženě? No vůbec mi to podlezání atd k němu nešlo. To že hrál němce a mlel německy mi překvapivě vůbec nevadilo :D Co bych na filmu vyzvedla (krom Alexe) tak konec. Takový jsem opravdu nečekala. To mě teda jako jediné dost překvapilo. Ale jinak nudaaaaa.

Kdo v tom hraje:
Keira Knightley, Alexander Skarsgard, Jason Clarke, ...

O čem to je: (CinemArt)
Poválečné Německo v roce 1946. Rachael Morgan přijíždí do ruin rozbombardovaného Hamburku, aby se setkala se svým manželem Lewisem, britským plukovníkem, který je pověřen obnovou zničeného města, v němž stále vládne chaos a beznaděj. Ve chvíli kdy se vydají do svého nového domova, Rachael je nepříjemně překvapena nečekaným rozhodnutím, které Lewis udělal - dům budou sdílet s jeho předchozím německým vlastníkem Stefanem Lubertem a jeho dospívající dcerou Fredou. Rachael ztratila během války syna při německých náletech na Londýn, a tak vnímá soužití s nedávným nepřítelem jako nemyslitelné. Mezi ní a Stefanem vzniká silné napětí. Když zjistí, že i on utrpěl během války velkou osobní ztrátu, začíná se její postoj měnit. A povinnostmi zaneprázdněný Lewis až příliš pozdě zjistí, že její původní odmítání a zármutek vystřídaly vášeň a zrada.



Žádné komentáře:

Okomentovat