pátek 3. dubna 2020

Boží hrob

Druhý dil Nikdynoci, který má opět dokonalou obálku. Musím se přiznat, že tato kniha byla pro mě hodně velký oříšek. Nevím čím to bylo, ale vůbec mě nebavila. Četla jsem ji neskutečně dlouho a jediné co mě donutilo ji dočíst bylo to, že kolegyně v práci ji přečetla předemnou, takže aby mi nespoilerovala tak jsem to musela přečíst co nejdřív. Ale byl to porod. Vlastně já si ji koupila hnedka po vydání což bylo nějak hmm říjen? Možná jo. A dočetla jsem ji prosím minulý týden :D Fakt to se nedalo. Mě to fakt děsně nebavilo. Jakštakš jsem se do toho začetla asi tak ve 3/4 knihy, kdy probíhal boj s Hedvábnicí, ale pak jsem to chtěla mít už rychle za sebou. No a na konci jsem se zase naštvala a má reakce na poslední 4 řádky knihy byla - no to si snad dělá prdel!! A konec :D Ten autor prostě ví jak čtenáře nasrat.
Jako minulý díl jsem vám děsně doporučovala, ale teď nevím co s tím druhým. Asi jo pokud máte už za sebou první díl. Ale mě tam fakt něco chybělo a nevím co. Možná jsem jen pořád nasrana, že v první díle zabili (spoiler) Casiuse a vlastně i tady se objevil další Temný a zase jsme se o něm moc nedozvěděli. Fakt toto mě asi štve. Že je Mia Temná víme, ale proč sakra ani po druhém díle konečně nevíme co to znamená? Jako druhý díl odpověděl na jedinou otázku, ale po sobě nechal asi tak další 100. Jestli mají být všechny zodpovězeny ve třetím díle, který mimochodem vychází teď na jaře, tak to bude pořádně nabitá kniha. Každopádně jak čtu komentáře na databázi, tak hodně mala menšina, která měla s touto knihou problém :D Ale zase se něco té knize nemůže nechat upřít. Opět nevíte co příjde. Stále jedno velké překvapení, jedna velká hra a vy nevíte co se to sakra děje:)

Obsah knihy:
Co mě nezabije, ať se začne bát. Druhý díl fantasy série Nikdynoc.
Mia se stala Čepelí Rudé církve, avšak kvůli vyřizování krvavých záležitostí má k zabití konzula Scaevy a kardinála Duoma pořád daleko. Když zjistí, že se oba osobně zúčastní velkých her v Božím hrobě, neváhá a stane se členkou gladiátorských kolegií, aby mohla využít příležitosti a skoncovat s nimi. Mezi zdmi kolegia se rodí spiknutí a počet mrtvých narůstá. Mia navíc odhaluje tajemství, které by mohlo změnit celý její svět.

Žádné komentáře:

Okomentovat