neděle 29. března 2020

Nikdynoc

Četli jste tuto knihu? Ne? Tak byste se do ní měli pustit. Já si ji jako vždy koupila kvůli obálce, ta je prostě dokonalá. Poté mě trochu vyděsila ta hrubost a nakonec to, že to bude mít 3 díly :p Jo už nikdo nepíše jednodílné knihy. Ale tak co se dá dělat. Kniha je zvláštní. Takové úplně jiné surové fantasy. Totálně jde poznat, že to psal chlap :D Fakt jako ta surovost, násilnost, sexualita mě bavila. Jako je to napínavé, má to fantasy, ale jako fantasy kniha o příběhu nejlepších vrahu? Ok proč ne :D Je fakt, že ze začátku mi dělalo problém se začíst a děsně ale děsně mi vadily poznámky pod čarou, které jsem pak většinou vynechávala, když se týkaly nějaké té historie. Ale potom mě to od asi prostředka tak chytlo, že jsem to nemohla odložit z rukou. Konec jsem totálně napjatě žrala a čekala jak se to všechno vyvrbí. No a nakonec mě to tak nasralo kdo umřel, že jsem to autorovi stále ještě neodpustila :D
Dá se říct, že mě postavy bavily. Ze začátku jsem moc hlavní hrdince nefandila, ale pak mi nějak přirostl k srdci a šok s useknutou rukou jsem vydýchavala dlouho. Vlastně bych asi řekla, že tam nebyla postava, u které bych si řekla, že mě štvala. Každopádně co mě na té knize dost bavilo bylo to, že i když jste si mysleli jak daná kapitola skončí, tak skončila úplně jinak a vy jste v nechápání čuměli do knihy a říkali si cože? Jak to jako mohlo? :D Fakt co stránka to překvapení a dokonalé promyšlení. Takže ano hodně hodně doporučuji si ji přečíst :)

Obsah knihy:
Dcera popraveného zrádce Mia Corverová se ukrývá ve městě postaveném z kostí mrtvého titána. Vydává se na cestu, aby se stala učednicí nejobávanějšího a nejtajemnějšího sdružení vrahů v celé zemi - Rudé církvi. I když vyniká v použití jedů a zbraní, nemůže ji to zachránit před spiknutím, které se na ní v temnotě chystá. Dokáže ho odhalit včas, než ji dostihne, a pomstít se těm, kteří můžou za smrt jejího otce?

Žádné komentáře:

Okomentovat