neděle 22. března 2020

Jeho temné esence

Tento seriál jsem chtěla vidět kvůli Jamesovi, ale mohlo mi být jasné, že tam moc nebude, když hraje Lorda Asriela. No nedošlo mi to. Knihu jsem nečetla, ale film mám ráda (njn já vím, že podle ostatních je otřesný) a baví mě. Takže jsem na seriál byla zvědavá, i když se mi vůbec teda nelíbí ten název.
A k seriálu. Mno bavil mě tak na 75% procent. Spíš jsem ho porovnávala s filmem a i když někteří herci mi do role sedli, tak některé jsem doslova nemohla vystát. A to např. paní Coulterová, ta mi doslova pila krev ta herečka. Děsně mi připomínala duckface. Fakt ta mi neskutečně vadila. Tak trochu jsem se nedokázala smířit i s Lyrou. Já nevím ta malá herečka nemá xicht na kladnou roli :D Ale jinak jako dobrý. Bylo to napínavé a teda ten konec nebo celkově ty přechody jsem vskutku nečekala. A jako jo jsem zvědavá na druhou sérii.

Žádné komentáře:

Okomentovat