úterý 14. září 2021

Alexander Skarsgard - srpnové setkání s přáteli (12.8.2021 Stockholm)

 Žiju. Ale nějak nebylo co tu přidávat, jelikož Alex zalezl a ne a ne vylézt. Podařilo se s ním získat fotky od jeho přátel s nějaké akcičky. Mělo se to konat v srpnu ve Stockholmu. Řekla bych, že je stále ve Stockholmu. Ale má se objevit v novém projektu ve nějakém dánském seriálu, kde by měl hrát právníka. Tak jsem teda zvědava :) 

Jinak na té akci mu to dost slušelo. Ta žlutá barva mu sedí a dle jeho výrazu si to dost užil :)





2 komentáře:

  1. Jsem ráda, že žiješ! :D Ono je to blbý, když nejsou novinky, nevím, jak ty, ale já pak nemám úplně motivaci vymýšlet pořád nějaké články okolo a tak dost často prostě nepřidávám nic... Což teda není dobře, já vím, ale asi už to jinak nedokážu.
    Jsem ale ráda, že Alex vylezl z místa, kde se schovával :D A že díky tomu ses ukázala i ty. Fotky jsou skvělé, fakt mě pobavily, vypadá to, že si akci s kamarády užil a musím říct, že máš pravdu, žlutá mu fakt sekne

    OdpovědětVymazat
  2. Chápu. Já už dělám blog více méně (tak více nebo méně?) už jen pro sebe a pro těch pár (tak dva, tři) přeživších na blogspotu :-) a když nejsou novinky, tak je prostě ticho.

    Alex ví, jak nezapadnout v davu :-)

    OdpovědětVymazat