čtvrtek 1. července 2021

Godzilla vs Kong

Moc jsem od filmu nečekala. Hlavně proto, že předešlé Godzilly mě zas až tak nenadchly, ale naopak Kong v Ostrově Lebek se mi líbil. Nebudu vám lhát, jistěže mě film zajímal hlavně kvůli Alexovi, který si tam zahrál hlavní roli (ne nebyl ani Godzilla ani Kong :D). Takže bylo jasné, že na to do kina půjdu za každou cenu. Takže jsem po roce a půl vyrazila do kina a seděla celou dobu v respirátoru, ale byla jsem nadšená, že jsem v kině a že zase uvidím Alexe na velkém plátně:)

Od začátku jsem nevěděla komu fandit zda G nebo K. A popravdě jsem i trochu tápala zda bude Alex klaďas nebo se z něho vyklube zmetek. 

Jeho role se mi líbila. Byla taková trochu jiná. Alfa samec tam byl někdo jiný. Mala hluchá holčička byla supr a to spojení s Kongem se mi teda hodně líbilo. Vlastně jo líbilo se mi to celé, přece jen jsem nic nečekala, takže mě to mile překvapilo. Co mě ale vůbec nebralo byl hlavní záporák. Bože ti lidi jsou tak pitomí a neponaučitelní. Sotva se objevila lebka a nervové propojení, bylo mi jasné jak toto všechno skonči. Popravdě jsem čekala trochu větší boj mezi těma třema. Ale ta záchrana Konga a uvědomění si Godzilly, že Konga potřebuje, že není proti ni bylo supr. 

Jo a ještě vyjádření ke Středu země. No tak toto dle mě byla hovadina. Prostě nee. Jako totální Vernerovka :D

Takže jo dobrý. Ale teda už bych tuto sérii ukončila. Už snad není možné vymýšlet ještě další a další monstra.

 





2 komentáře:

  1. Já se přiznám, že jsem film neviděla a ani nemám v plánu ho aktivně vyhledávat. Možná, až ho budou dávat někdy v tv a nebude lepší program... Já znám snad jen původní film s Kongem a první díl Godzilly. Ale docedu si představit, že pro fanoušky tohoto žánru může být spojení těchto dvou obrů lahůdka :-) Z toho, jak tě čtu, mám dojem, že film splnil to, co si od něj očekávala, takže hlavně, že jsi nebyla zklamaná. To já třeba u posledního filmu Angeliny docela jo.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem právě napsala docela dlouhý komentář a zmizel ;D No, zkusím to ještě jednou a snad se to tady pak neobjeví několikrát.
    Jsem fanynka té "původní" Godzilly z roku 1998, Jean Reno a Matt Broderick jsou v tom filmu skvělý ;D Na nový díl o Godzille jsem se tak docela těšila, ale bylo to velké zklamání - musela jsem se přemáhat, abych to vůbec dokoukala. A jak jsem už myslím psala, tak Kong mě nikdy moc nedostával.
    Alex v tomhle filmu je lákadlo o tom žádná :D Ale myslím, že se spokojím s tím, až to jednou půjde v tv.

    OdpovědětVymazat