čtvrtek 7. ledna 2021

Jak být šťastný


Tahle kniha mi spadla do ruky úplně náhodou, když v Dobrovském měli akci 1+2. A teda vůbec toho nelituji. Doporučila bych knihu všem, kteří si pořád stěžují jak těžký mají život a tvrdí, že jsou ze všeho v depresi a přitom si neumí užívat ani toho mála co mají. 100 denní výzva je zajímavý nápad jak se k něčemu dokopat, i když třeba jen k maličkostem. Příběh se četl dobře. Rozděleni na dny mě bavilo, i když mi bylo naprosto jasné jak to vše skončí.

Obsah knihy:
Annie se topí ve smutku už tak dlouho, že zapomněla, co vlastně znamená být šťastný. Všechno se změní, když potká Polly – veselou, plnou dobré nálady a radosti. Polly má ten nejsilnější důvod, proč žít tak, jako by každý den měl být její poslední. Umírá totiž na rakovinu a lékaři jí dávají tři měsíce života. Polly a Annie uzavřou nečekané a silné přátelství a skrze malá i závažnější rozhodnutí se ukazuje, že štěstí není tak nedosažitelné, jak se ještě před nedávnem zdálo. Ale sotva se Annie začne konečně stavět na nohy, je to naopak Polly, kdo bude potřebovat ukázat cestu…

2 komentáře:

  1. To zní jako příjemný čtení!
    Já si zrovna před chvíli zavzpomínala na knihu "Svět bez stížností", která v podstatě taky člověka vede k tomu štěstí (resp. poukazuje na to, jak moc a jak zbytečně si dnes a denně stěžujeme). Zkusím si najít u tuhle.

    OdpovědětVymazat
  2. Kniha pro dnešní dobu skvěle načasovaná. Taky se někdy přistihávám, že kňourám pro nic za nic a vlastně mi nechybí nic, proč bych neměla nebo nemohla být šťastná.

    OdpovědětVymazat