neděle 24. ledna 2021

Godzilla vs Kong - trailer

Hip Hip Hura. Po tolika letech od natáčení je konečně trailer na tento megafilm online. Jako já filmy s Kongem mám ráda. U Godzilly mám ráda ten se Jeanem Renem. Ale jako jo fandím i Godzille. Takže bude těžké přijít na to komu z těch dvou fandit. I když tak trochu počítám s tím, že se nakonec spojí proti nějaké větší potvoře a spolu zachrání svět. 

Každopádně proč na to čekám tolik let? Jednoduché. Hlavní roli ve filmu Alexander Skarsgard :) Ach a už i dle traileru tam vypadá dobře. Stačí slyšet jen ten jeho hlas a já jdu do mblob :D Ale tak trochu počítám s tím, že jako hlavní postava umře:p

Teda jo dávají o i v kině, ale nevím nevím zda to v kině uvidím. Premiéra je naplánovana na půlku března. Takže si nemyslím, že by bylo už vše otevřené. Každopádně kvůli Alexovi bych si na ten test zašla, abych mohla do kina :D 

 

Pro trailer klik na gif :)









4 komentáře:

  1. S Godzillou to máme úplně stejně :D Ten film jsem jako malá žrala.
    Naopak k opičákovi jsem si nikdy cestu nenašla... No, třeba se to změní tímhle filmem :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jediný Kong, na kterého se ráda znovu podívám je Kong - Ostrov lebek, zrovna předevčírem jsme si ho dali jako odpolední rodinný biják :). Godzillu taky můžu, ale jen tu s Jeanem Renem.

    OdpovědětVymazat
  3. S Godzillou jsem viděl ajen jeden film a s Kongem myslím taky. Nejsem fanoušek ani jednoho, takže jsem naprosto nestranná :-D Podle mě trailer napovídá, že se bude nakonec bojovat úplně proti něčemu jinému než proti nebo mezi Kongem a Godzillou, jak vlastně sama odhaduješ :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Hej já nevím prostě, co všichni mají na těhle příšerovských filmech :D ale já je prostě nedávám. Viděla jsem Konga, ale tehdy mě na to dotáhla kamarádka jen proto, že v tom hrál Tom Hiddleston, a já půlku filmu skoro ležela v křesle se zavřenejma očima, protože mi to buď přišlo děsivý anebo nechutný :D :D :D Ale tak no, možná, že se kvůli Alexovi hecnu, ale upřímně dost pochybuju, že na to mám :D

    OdpovědětVymazat