pondělí 13. dubna 2020

Veselé Velikonoce všem

Dnes máme velikonoční pondělí a poprvé za xlet mě to nechává úplně klidnou. Vím, že žádný cizák nepřijde (ne že by nějak chodili :D), jeden brácha se syny nepřijede, druhá brácha přijde možná. Takže mi doma zůstal jen táta :D A u něho se to dá přežít, i když tu voňavku opravdu nesnáším a musela jsem si jít hnedka umýt hlavu.
Tyto Velikonoce se drží v Covid režimu, a tak i na ulicích jde vidět, že nejde nikoho vidět. Prostě bezpečí a zdraví by mělo být na prvním místě. Jasně je mi líto, že nebyly velikonoční jarmarky a že nepřijede můj malilinkatý synoveček, ale tak nedá se nic dělat. Takže všem aspoň takže na dálku přeji Veselé Velikonoce a buďte hlavně v bezpečí a zdraví :)

Ps: náš beránek se nám zdal, že pokuckuje, takže bezpečí především :D nosí roušku a nestydí se za to :D


Žádné komentáře:

Okomentovat