neděle 26. dubna 2020

Jeho banán

Když jsem uviděla název této knihy a jak vypadá její obálka, tak jsem si říkala, že nee, to si nekoupím. Jenže pak mě to hlodalo a zajímalo mě to, zda je to nějaka metafora či co ten Banán je, takže nakonec jsem podlehla. A musím říct, že jsem se dost bavila :D Bruce jsem si oblíbila, Natašu moc ne, což není nic divného, většinou ženským nefandím :D Jasně děj je předvidatelný, ale tady je jedna novinka - jsou tam dvojčata. To jsem ještě v takovém druhu knihy nečetla. Trošku jsem čekala, že díky tomu se to trochu zamotá, ale nic se takového nestalo. Škoda. Uvidíme zda o dvojčeti nebude další díl :) Prostě pohodové, oddechové čtení, které mi v danou chvíli naprosto koplo :)

Ps: být stážistkou v NY, to je hnus:D bych se jim na takovou práci zadarmo z vysoka vykašlala :D

Obsah knihy:
Můj nový šéf má rád pravidla. Jedno z nich si ale nikdo netroufne porušit... Nesmí se mu sahat na banán. Jako vážně. Tenhle chlápek je závislej na draslíku nebo co. Jasně, že jsem si na něj sáhla. Jestli to chcete rozebírat do detailu, ve skutečnosti jsem si ho i strčila do pusy. A co je ještě horší? Sežvýkala jsem ho… a polkla. Já vím. Pěkně zlobivá holka. A pak jsem ho uviděla. Možná byste tomu nevěřili, ale když se člověk dusí něčím banánem, neudělá to na jeho majitele zrovna ten nejlepší první dojem.

Žádné komentáře:

Okomentovat