úterý 24. prosince 2019

Šťastné a Veselé Vánoce

Je neuvěřitelné jak ten čas letí, ale zase tu je štědrý den, i když jsem si jistá, že byl zrovna před pár dny. Fakt děs. Já jsem totálně bez nějakého prostoru na blog + stále nemám noťas, takže se vůbec neozývám. Jenže, když jsou ty Vánoce, tak jsem si řekla, že by se slušelo se ozvat:) Žiju:D Sice to vypadalo, že padnu pod hordama balícího papíru, ale přežila jsem :D Už ani nevím kolik vánočních dárků jsem zabalila. Nemám totálně přehled. Doufám, že vy pod stromečkem najdete o co jste si Ježíškovi napsali. Já doufám v hru Dubble v Harry Potter stylu + knihy. Uvidíme, co na to Ježíšek. Sakra je jich dost, tak někdo by se mohl chytit :D

Takže všem přeji Veselé, ale hlavně Klidné Vánoce a ať příští rok je ještě lepší než ten letošní :)

Fotka našeho živého stromečku. Konečně si máma po 30 letech prosadila živý strom :D


Žádné komentáře:

Okomentovat