pondělí 30. prosince 2019

Ledové království II (Frozen II)

Druhý díl Ledového království jsem si v kině nemohla nechat ujít. Dokonce jsem vytasila svůj Olafský svetřík. Ne vůbec jsem v tom kině nehořeza zaživa:D Ale teď k filmu.
Libil se mi o trochu míň než 1. První díl mě naprosto uchvátil písničkama, Olafem, Elzou. Tady bylo vidět, že je příběh pro vyspělejší, člověk musel trochu přemýšlet, a písničky nebyly až tak moc chytlavé. Třeba mě naštvalo to s jejíma rodičema. No a pak to co se stalo s Olafem, to jsem málem ořvala :D Libilo se mi, že vlastně Elza dokázala ovládnout všechny elementy, i když hnedka na začátku nám je jasné, že prostě ona je ten pátý element. Kdo mi tam děsně vadil tak byl Kristoff. Já tu postavu moc nemusím, ale tak v jedničce se to dalo, ve dvojce mi přišel totálně tupý. A ta jeho písnička? Otřesné. Olaf a malý salamandr (byl to salamandr?) to zachraňovali na plné čáře. Já prostě jsem fanoušek převážně Olafa a Elzy a ani k Anně jsem moc teda nepřilnula, a tady se to jen potvrdilo. Každopádně i když tuto pohádku mám ráda, tak doufám, že tento díl byl poslední. Protože dle mě se to uzavřelo a basta.
Jo a ještě něco. Z toho hlasu co volal Elzu mi stávaly chlupy po celém těle :D Tak nějak děsivé to dosti bylo :D

Kdo v tom hraje:
Idina Menzel, Kristen Bell, Josh Gad, Evan Rachel Wood,..

O čem to je: (Falcon)
Proč se Elsa narodila s kouzelnou mocí? Odpověď ji svůdně volá a zároveň hrozí, že zničí její ledové království. Společně s Annou, Kristoffem, Olafem a Svenem se královna Elsa vydává na nebezpečnou a pozoruhodnou cestu. Ve filmu Ledové království se Elsa obávala, že je pro svět příliš mocná. Ve snímku Ledové království II musí doufat, že je mocná dostatečně.








Žádné komentáře:

Okomentovat