úterý 17. září 2019

To Kapitola 2 (IT Chapter Two)

Co si budem povídat, já jsem posera a šla jsem opět na to jen kvůli Billovi a ok tentokrát i kvůli některým dospělých členům Loosers. Přestože, jsem pár scén neviděla 100% (říkala jsem, že jsem posera?), tak přesto se mi to zdálo docela slabší než jednička, která se mi líbila a mnohem víc děsila. Tady jsem se kryla ne před Pennywisem ale spíš před tím napjatým zvukem, kdy jsem věděla, že něco skočí a ono co pak skočilo nebylo zas až tak strašné. Celkově mi přišlo, že Pennywise tam byl o mnohem míň než v jedničce a prostě mi tam vážně chyběl. Co bych hodně vyzvedla tak to byl výběr dospělých herců. To se jim podařilo na 1. Typově seděli ke svým mladším protějškům a i si byli podobní, takže supr :)
No a co film jinak? Scéna kdy holčička šla za ním, tak kino hulákalo nechoď taaam nechoď tam. Neposlechla a následně řadu podemnou holky začly řvát :D Jako scéna s gayema byla teda docela silný šálek:p Ale pak už to šlo. Pak se na to dalo koukat (krom pár těch zakrývajících momentů) a vlastně mě příběh bavil (ne nečetla jsem to). Ale teda musím podoktnout dvě věci - teď už jen tak do zrcadlového bludiště nevlezu a na konci mi bylo až Pennywise líto :( Nemluvě o těch padlých.

Kdo v tom hraje:
Bill Skarsgard, James McAvoy, Jessica Chastain, Bill Hader, ...

O čem to je: (Csfd.cz)
V pokračování nejúspěšnějšího hororu všech dob, se do města Derry vrací zlo a členové Klubu smolařů spojují své síly na místě, kde to všechno začalo. Uběhlo dvacet sedm let. Nyní již dospělí přátelé se dávno rozešli a žijí vlastní živobyt. Mike, jediný, který zůstal v jejich rodném městě, ale svolává ostatní členy klubu domů. Přestože jsou poznamenaní hrůznými zážitky z minulosti, musí každý z nich překonat svůj nejniternější strach.... a čelit klaunovi, který je nyní mnohem nebezpečnější než kdy jindy.









Žádné komentáře:

Okomentovat