pátek 20. září 2019

Batman: Náměsíčnice

Další kniha ze série Mladí superhdinové. Přestože mě WonderWoman docela bavila, tak toto byla jiná liga. Toto mě naprosto nadchlo. Ten příběh, ty postavy, které vlastně známe v dospělé verzi, ale tady byl Bruce mladší a uplně jiný než byste čekali po seriálu Gotham. Fakt mě příběh děsně nadchl ale je fakt, že zrovna u Alfreda a Gordona jsem se snažila si nepředstavovat filmové xichty, ale moc se mi to nedařilo :D Určitě všem doporučuji. Mám na poličce další díl a to Catwoman, ale těžko říct, kdy se k ní dostanu, ale doufám, že si bude tato série držet tak vysokou laťku, i když je to těžko říct, když každou knihu píše jiný autor. No uvidíme :)

+ ta obálka je totálně senzanční :)

Obsah knihy:
Druhý díl úspěšné série o mládí superhdinů! Bruce Wayne v příběhu od autorky fantasy triologie Legenda.
V Gothamu umírají lidé. Město terorizují Náměsíčníci a významné obyvatele loví bezpečnostní systémy, které se obrátily proti nim. Dalším na seznamu je Bruce Wayne, dědic technologického impéria, jenž je ale po potyčce s policií uvězněn v neblaze proslulém vězení. Tam potká Madeleine, která toho ví o Náměsičnících až příliš. Je dívka jedinou nadějí na záchranu, nebo se stane zhoubou celého Gothamu?

Žádné komentáře:

Okomentovat