středa 17. července 2019

Stellan Skarsgard - Emmy nomination 2019

Před rokem (oprava dvěma roky, ten čas tak děsně letí) byl Alex nominovaný na Emmy za roli v Big Little Lies, a taky si tuto cenu odnesl. Tento rok je nominový otec skargardovic rodu samotný Stellan, který je nominovaný ve stejné kategorii v jaké byl Alex a to v kategorii Limited series supporting actor a to za roli Borise Shcherbiny v seriálu Chernobyl. O seriálu se rozepíšu v nějakém článku, protože dneska jsem ho dokoukala. No a jinak teda doufám, že Stellan tuto nominaci promění ve vítěznou sočku:)

Jinak kratičký odstaveček z jednoho rozhovoru, kde mluví o svých synech a jejich kariérách:
Všichni svou práci dělají velmi dobře. Jsem na ně pyšný, protože jsou opravdu dobří lidé, protože vytvořit kariéra v této práci je v tomto světě trochu luxusem. Jsem rád, že jsou dobří herci, ale jsem hlavně velmi šťasný, když je vidím pospolu a jak zacházejí s lidma. Stejně jsem šťasný, když mi lidé, kteří s něma pracovali říkají, že jsou to úžasní lidé, že jsou velkorysí a tolerantní. To mě činí mnohem šťastnější než jakákoliv ocenění, která dostávám.
- jinak to je také reakce na to, jak se skargardovic kluci chovají ke svým fanouškům, a dle fotek a videí to zdědili po svém tátovi :)


Žádné komentáře:

Okomentovat