neděle 21. července 2019

Černobyl

Kdyby to nebyla produkce HBO a nehrál tam Stellan Skarsgard, tak by mě asi nenapadlo na to kouknout. Takový druh seriálu nemusím, jenže ty dva tahouni jsou pro mě dostatečný důvod na to to zkusit. Kolegyně z práce to děsně vychvalovala, odezvy na netu byly taky výborné, takže jsem se do toho pustila. První dva díly mě dost bavily, ale pak jsem měla nějakou krizi a zastavila jsem koukání. Ale když jsem měla teď dovolenou, tak jsem si řekla, to dám, dokoukám to a povedlo se :)
A k seriálu? Byl zajímavý o tom žádná. Vše co je podle skutečné události je zajímavé, obzvlášť, když si u toho říkáte sakra Sovětský svaz posral co se dalo:p Vidět ty znetvořené lidi pro mě nebyl zas až takový šok, i když pěkný pohled to zrovna nebyl. Pro mě nejsilnější scéna bylo vyvražďování psů, i když chápu proč to dělali. Jako celkově seriál jo byl zajímavý, ukázal vám jak to asi tak bylo, ale řekla bych, že jednou vidět stačilo. A pro mě to jednoznačně není nejlepší seriál všech dob a sama jsem tomu na Csfd dala jen 3*.
Jinak téma Černobylu si vybrali dobře. Právě ohledně Černobylu si vybavím jednu věc, kterou mi někdo říkal, nevím zda to byla učitelka na základce nebo někdo z rodiny, to si už nepamatuju. Ale ten dotyčný mi říkal, že potom co to buchlo a i když nikdo furt nevěděl co se stalo, tak stáli venku a čekali na autobus a nad nimi se vytvořil černý pohybující mrak, ze kterého padal popel. Jo jako by nestačilo, že my tu máme nonstop smog, ještě se nás pokusili Sověti sejmou. Beztak všechny ty zdravotní problémy co tady jsou ať jsou to plíce, neplodnost atd.. jsou z toho. Pro info jsem z úplného východu ČR a hranice s Polskem mám 15 minut od baráku. Takže ano i tady ten bordel doletěl.

Žádné komentáře:

Okomentovat