neděle 11. dubna 2021

Půlnoční slunce

15 let čekání jsem ukončila. Narvat Stmívání do víc jak 700 stran Edwardových myšlenek muselo dát fušku. Těší mě, že díky držení knihy jsem vlastně sportovala. Jelikož držet skoro 2 kila několik hodin je pro mě, lemru, výkon. Každopádně kniha splnila přesně to co jsem očekávala - více Cullenů. Jasně Edwardovy podrobné myšlenky byly zdlouhavé a někdy utrpné, ale daly se přežít, když začal vyprávět příběhy své rodiny. A přesně kvůli těm příběhům jsem se na to děsně těšila. 

Dost mě překvapilo, že předtím před xlety na net unikla skoro půlka knihy. Vůbec bych to tehdy neřekla, že je toho tolik. Jasně četla jsem to kdysi a totálně jsem měla vše v paměti, takže jsem se nemohla dočkat, až se v knize dostanu do fáze, o které nic nevím. 

Taky mě překvapilo jak jiné bylo stíhání Jamese a nebo pokec na louce. Tolik se toho událo o čem z Belliny strany vůbec nic nevíme. Takže jo já jsem za tuto knihy dost ráda, ale myslím si, že toto stačilo :D Není potřeba vydávat další knihy z jeho pohledu, protože si dovedu představit, že jeho pohled v NM by byla jedna obří deprese :D A už tady těch jeho srdcervoucích myšlenek bylo až až.

Spoiler 

Co mě nejvíc překvapilo byla moc Jaspera. Jasně víme jakou moc má. Ale tady se do ni šlo do hloubky a fakt jsem teda čuměla, že Aroovi někdo takový unikl. Fakt mě ta jeho moc a zjištění co je zač fascinovalo a je až škoda, že ve filmu nebyla možnost toho využít. 

Obsah knihy:

Příběh Stmívání Edwardovýma očima.

Osudové setkání Edwarda Cullena a Belly Swanové obrátilo oběma život vzhůru nohama. Až dosud jsme jejich dramatický vztah znali jen z dívčina vyprávění, ale teď nadešel čas na Edwardův pohled. Co vše jeho shledání s nevinnou Bellou způsobilo? Jaké pocity ho ovládly? A jak mohl následovat své
srdce a zároveň svou lásku stahovat do světa plného nebezpečí? Nejslavnější upíří romance se vrací v temně velkolepém stylu a má pořádně nabroušené špičáky.

2 komentáře:

  1. Zrovna to mám rozečtené. Popravdě mě to příliš nechytlo :( Ale uvidíme až to budu mít dočtené. Nicméně je parádní, že se člověk víc podívá do rodiny Cullenovi to z Bellina pohledu - a hlavně v tom prvním díle chybělo.

    OdpovědětVymazat
  2. Moje 15, 16 leté já by si to jistě užilo, ale já se po tolika letech trochu zdráhám k tomu přečtení odhodlat :D ale zřejmě se do toho taky pustím, třeba v létě, až bude trochu čas na volnočasovou literaturu... :D Myslím, že pro mě budou ty Edwardovy myšlenky až příliš útrpné, ale zas mě zajímají právě ty příběhy o ostatních Cullenech, já měla vždycky hrozně ráda Jaspera, tak jsem celkem zvědavá, co se o něm dozvím víc, až si to přečtu. Ale nějak... se k tomu ne a ne dokopat no :D

    OdpovědětVymazat