úterý 30. března 2021

Alexander Skarsgard - The Tonight Show Starring Jimmy Fallon

Alex se objevil v show Jimmy Fallona a musím říct, že mě tento rozhovor hodně bavil. To jak si dělaj srandu, že si ze začátku fakt myslíte, že se Alex věnoval malování a pak šup co z toho vyleze :D 

Jinak ale má konečně na sobě něco jiného než černý svetr a musím říct, že mu to teda sakra sakra dost sekne. Ta bílá košile a ještě tak moc rozepnuta no wow sakra :))))

Teda lidi v komentářích se diví, že je tak vtipný. Tak toto vím už víc jak 10 let :D 


K závěru videa musím napsat: I will take always Alexander Skarsgard!! :D

2 komentáře:

  1. Já chci taky Angelinu u Jimmyho Fallona!! Ale toho se asi nedočkám. Rozhovor je fakt zábavnje, hlavně ta část s prní "kresbou". A Jimmy Fallon se taky může potrhat smíchy :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hold my banana while I spank this lizard.
    Jsem mrtvá. Mrtvá smíchy :D :D :D :D
    A ještě ten začátek s těmi obrázky, jak o tom mluví tak vážně, že jsem vážně myslela, že se věnuje umění a tak a pak z toho vylezlo, to co z toho vylezlo :D No musím říct, že jsem se dneska fakt pobavila a potřebovala jsem to :) Akorát teda na film já se asi nepodívám, já tyhle věci moc nemusím :D ale na propagaci filmu se podívám moc ráda, protože no... Alex :D

    OdpovědětVymazat