úterý 29. prosince 2020

Cesta do Ameriky 2 - trailer

Nevím jak Vy, ale já mám film Cestu do Ameriky ráda. Je to prostě suprová komedie, u které se i po těch xletech pořád člověk zasměje. Řekla bych, že je to komedie ze zlatého amerického komediálního věku.
Vůbec jsem netušila, že se chystá druhý díl, když najedou šup objevil se trailer. Opravdu jsem koukala jak vyoraná myš, že se natočil druhý díl.
Jako jo asi to nebude jak jednička, ale přesto se na to těším. Trailer mě dost navnadil, hlavně teda naše staré známé tváře + nová Wesley. Fakt jsem na to zvědavá jaké to bude. I když těžko říct, zda se vůbec na to dostaneme do kina a nebo to rovnou šoupnou na net. Uvidíme jak to bude. Tak či tak bych i řekla, že se na to těším :) 




2 komentáře:

  1. Cestu do Ameriky jsem měla kdysi hodně ráda, ale dlouho jsem ji neviděla, takže nevím, jestli bych ji hodntoila stejně jako před lety. Spíš na mě tedy padá taková příjemná nostalgie. O tom, že se chystá pokračování, jsem věděla, ale trailer vidím poprvé až u tebe. že vypadá Eddie Murphy pořád skvěle, mě nepřekvapuje, ten chlap snad nestárne :-D ale koukám jak blázen, že pořád dobře vypadají i další herci z prvního dílu. Vždyť oba filmy od sebe dělí víc jak třicet let!

    Hodně štěstí v novém roce 2021!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám ten film ráda ;D Zvěsti o natáčení pokračování jsem zaslechla, ale netušila jsem, že to je tak daleko! Tak si držme palce, ať je to dobrý, protože tyhle pokračování bývají (alespoň podle mě) solidní průsery...

    OdpovědětVymazat