sobota 7. listopadu 2020

Johnny Depp opustil Fantastic Beast

 Opustil asi není správné slovo. Spíš mu Warner Bros navrhli, aby odešel a on radši s respektem souhlasil. A to vše kvůli té trubce Amber, která se ho snaží zničit. 

Jako fakt mě to dožralo :( Johnny je jeden z mých oblíbených herců a přestože jsem ze začátku ho jako Grindelwalda moc neviděla, tak ve druhém díle mě tak nadchl, že jsem se nemohla dočkat, až natočí další díl. Děsně mu role sedla a totálně si dovedu představit ho a Juda v tom gayském vztahu Brumbál/Grindelwald. No ale tuto kombinaci už neuvidíme. Fakt mě to dost sere:( Jen doufám, že se Johnnymu jeho kariéra nezastaví a ostatní s ním taky nebudou odmítat pracovat. 

Já jsem jednoznačně na jeho straně. Nehodlám jít na FB do kina, nebudu WB podporovat, ale třeba mě to po těch letech (než to natočí a bude v kině to bude na dlouho) přejde. A jo trošičku jsem zvědavá kdo vezme jeho roli. Kdo z herců do toho půjde. Zvlášť když FB se mají začít natáčet tento měsíc. 

#justicforjohnnydepp



3 komentáře:

  1. Už jsem dneska podepsala petici, doufám, že se Warner Bros probere. Hodně lidí to bez Johnnyho nebude sledovat.

    OdpovědětVymazat
  2. Jak jsem viděla ty titulky, že Johnny odstoupil z role, tak jsem si na tebe hned vzpomněla a říkala si, že taky budeš určitě nasr... jako já.
    Úplně se mi promíto, jak jsem byla na prvním dílu FB v kině a Johnny se tam mihne na tu malou chvilku na konci a já jsem málem zařvala na celý kino, že je to Johnny Depp! A nechápala jsem jak to dokázali ututlat a měla jsem radost, že ho uvidím v dalších dílech.
    Vážně mě moc mrzí, že z té role odstoupil, seděla mu výborně. Téma domácího násilí neberu na lehkou váhu, ale nemyslím si, že by Amber mluvila pravdu. Také jsem říkala, že na další filmy do kina nepůjdu a vidět je nechci ani jinak - což mě na druhou stranu mrzí kvůli hrabáčům, to jsou moji favoriti ;D No, jsem zvědavá, kdo po něm vezme roli a svým způsobem ho lituju, protože i kdyby to zahrál jak pánbůh, tak ho stejně všichni budou nenávidět.

    OdpovědětVymazat
  3. Vím o té aféře fakt hodně a absolutně nechápu, jak se tohle mohlo stát. Vždyť je z těch důkazů úplně jasné, jak to doopravdy bylo. A myslím, že Warner Bros si tímhle gestem hodne ublížil, protože už je to asi měsíc, co bylo oznámeno, že tam Johnny nebude a pořád pod každým příspěvkem na insta i na twitteru je hejt, že #justiceforJohnnyDepp a prostě, že nebudou koukat na žádný jejich filmy, bojkot a všechno. Kdyby ho tam nechali, dostali by mnohem větší podporu. Takhle to fakt podělali :D a dobře jim tak. Nezaslouží si Johnnyho a nezaslouží si peníze, který by jim vydělal. Já jen doufám, že se konečně brzy dočká spravedlnosti.

    OdpovědětVymazat