pondělí 11. května 2020

Angry Birds ve filmu 2 (The Angry Birds Movie 2)

Po prvním filmu jsem si říkala, že druhý díl opravdu nemám potřebu vidět. Ale tak když to bylo na HBO, tak jsem na to koukla. Jako nebylo to špatné. Příběh třetího ostrova se mi líbil, i když jsem jaksi nepochopila, proč tam je ten led. Ruďák byl o něco slabší než v první díle. Asi mi vadilo, že se už tak nevzteká :D Bombas furt výborný. Ale nejlepší ze všeho byly Písklata. Ony si zaslouží vlastní příběh :D Jako Ony vs Had, výborné. Orel Vazoun byl otřesnější než v prvním díle, ale ok ten jeho konec jsem nečekala :D Vlastně nic jsem nečekala co se tam stane, kromě teda Ruďáka a Žluťákovy sestry. Tam to bylo jasné jak to dopadne :)
Ale tak jako jo i mě to bavilo. Ale myslím, že 2 díly bohatě stačí :D

Kdo v tom hraje:
Josh Gad, Jason Sudeikis, Leslie Jones, Peter Dinklage, ...

O čem to je: (Falcon)
Rozlobení neétaví ptáci a zákeřní zelení vepři jsou opět ve při v animovaném komediálním snímku Angry Birds ve filmu 2. Když se objeví nový nepřítel, který hrozí zničením Ptačího i Prasečího ostrova, spojí Rudohněv (alias Ruďák), Žluťas, Bombas, Orel Vazoun a Žluťasova sestra Stříbrnka síly s velevepřem Leonardem, jeho asistentkou Courtney a vepřovým sádlem mazaným vynálezcem Garrym. Supertým bývaých zapřísáhlých nepřátel se vydává na misi, jejímž cílem je zachránit domov ptáků i vepřů.


Žádné komentáře:

Okomentovat