neděle 2. února 2020

Joker

Když budou za chvíli Oscaři, tak jsem si řekla, že je čas kouknout na Jokera, který mě osobně do kina nenalákal, přestože postavu Jokera mám ráda. Pro mě je Jokerem č. 1 jednoznačně Heath Ledger, a protože zrovna nemusím Phoenixe, tak se mi do kina jít na něho nechtělo, protože ani ten trailer mě nějak nezaujal. Takže jsem si to pustila hezky doma a jsem ráda, že jsem na to do kina nešla. Pro mě ten film byl naprostým utrpením. Musela jsem sama sebe přesvědčovat, abych to nepřetáčela. To se mi u komiksové adaptace ještě nestalo. Dle mého pohledu posledních 20 minut filmu stojí za to kouknout, zbytek otřesná nuda a trapnost. Můžete mi někdo vysvětlil zda jako DC došli herci? Proč sakra Thomase Wayna hrál herec co hrál Kongresmana v Temný rytíř povstal?!!! Kretéééééni. Jako moc nepochybuji o tom, že Phoenix nedostane Oscara. Přestože se mi ten film nelíbil, tak za toho Jokera si to zasluhuje, za to co s ním udělal. No nechtěla bych být u Phoenixe doma jak si trénuje ten Jokerův smích. Ten byl fakt děsivý. Nevím asi jsem od toho čekala něco jiného. Prostě Jokera a ne život před Jokerem, které mě fakt nebral. Nemluvě o tom, že jsem na konci teda nepochopila, zda se to fakt stalo a nebo se to stalo jen v jeho hlavě :D

Kdo v tom hraje:
Joaquin Phoenix, Robert de Niro, Zazie Beetz, Brett Cullen, ...

O čem to je: (Vertical Ent.)
Zkrachovalý komediant Arthur Fleck se dlouho pohybuje na tenké hranici mezi realitou a šílenstvím. Jednoho dne se ve svém obleku klauna potuluje po ulicích Gotham City a dostává se do konfliktu s brutálními zloději. Pomalu se roztáčí spirála událostí dosahující hrozivých rozměrů. Všemi opuštěný Fleck se začne čím dál více propadat do hlubin šílenství a postupně se mění v ikonu zločinu, kterou svět brzy bude znát pod jménem Joker.





Žádné komentáře:

Okomentovat