neděle 24. listopadu 2019

Proč bože proč? Neměli jsme dohodu?

To je název článku co :D Půjčila jsem si ho od Joeyho (viz video). Protože tak nějak se dneska cítím. Má stará maličkost má dneska narozeniny. Ani vám nechci prozradit kolikáté, ale uvidíte to na fotce. Hnus velebnosti :D
Mým přáním k narozeninám bylo jediné. Mít marvelovský dort, a to se povedlo :) Jo jsem z něho nadšená, protože vypadá výborně a k tomu je hodně dobrý. Není moc sladký, má kakaový korpus a vanilkový krém. Lahoda :) Jen je obří, takže máme ještě půlku v ledničce.
Tak jak vidíte na dortu je mi právě tolik kolik je. Hnus ještě jednou. Ne nejsem s tím smířena :D Prostě ne :D Každopádně krom dortu jsem dostala velice dospělácke dárky. Funko figurku, pytlík s překvapením se dvěma Mimoňama, knížku, andílka, kosmetiku, prachy a Lego Harryho Pottera famfrpál :D A to ještě mě čeká v úterý oslava v práci a tam teda doufám, že dostanu Harry Potter pyžamo :D Jo úplné dárky na daný věk :D Ale tak věk je jen číslo a já se kvůli tomu číslu nebudu měnit, nepřestanu kupovat fandomovské věci, nepřestanu nosit fandomovské trička a nepřestanu sbírat figurky :)

Takže vše nejlepší má maličkosti, ty starochu jeden!


Žádné komentáře:

Okomentovat