sobota 5. října 2019

Hold the Dark

Kdyby na mě vyskočil ten to film a já si přečetla o čem to je, tak bych do něho nešla. Jenže hraje tam Alex, takže to byla povinnost kouknout. Viděli jste někdo ten film? Já ho vůbec nepochopila :D Celou dobu jsem si říkala, co to sakra je?:D Jako Alex tam vypadal naprosto úžasně, ale nějak jsem nepochopila o co to tam vlastně šlo. Třeba až kámoška (musela se na to kvůli mě podívat) mi řekla, že ti manžele byli sourozenci, teda myslí si to. Tak toto mě teda vůbec nedošlo. Já furt nevěděla, zda Alex tam hraje klaďase, záporáka nebo magora. Sázím na to třetí. Jako fakt nevím.
Ale u toho filmu jsem si ujistila, že i když mám ráda tmu, zimu a takové počasí, tak na Aljašce bych žít nemohla. Tam je moc velká tma a dlouhá tma a vše tam je takové děsivé :D

Kdo v tom hraje:
Alexander Skarsgard, Jeffrey Wright, Riley Keough, ...

O čem to je: (Csfd.cz)
Russell Core, odborník na vlky, přijíždí do malinké osady na Aljašce jménem Keelut, aby pomohl ženě jménem Medora Slone. Ta ho v dopise poprosila o pomoc, protože její syn byl odvlečen smečkou vlků. Medora ví, že živého ho zpět nedostane, ale pokud nebude k nalezení ani jeho tělo, chce alespoň pomstu. Russell se vydává po stopě, ale brzy začne zjišťovat, že všechno není úplně tak, jak se na začátku zdálo.








Žádné komentáře:

Okomentovat