sobota 24. srpna 2019

Toy Story 4: Příběh hraček

Tak na začátek, miluji Toy Story. Je to můj nejoblíbenější animák a doteď spím s plyšákem Woodym :D Takže když ohlásili 4 díl, tak jsem byla dost překvapená, ale těšila jsem se. A výsledek? Zklamání. Pro mě končí Toy Story třetím dílem, který má prostě dokonalé zakončení, u kterého vždy řvu jak želva. Čtyřka to totálně kazí a je nadbytečná. Neříkám, že jsem se nebavila, nebo se mi to nelíbilo, to ne, ale je prostě zbytečná. A teď trochu k filmu.
Uf vyměnili dabéra Buzze a pana Brambůrky:p Děsně mi vadila Pastýřka. Byla tak děsně umělá:p Ale zase se mi líbil to, že ukázali ten její příběh, to bylo fajn. Woodyho linka se mi libila a ten jeho kámoš Vidlík :D Bože to byla taková hovadina, ale nakonec jsem si ho i zamilovala. Ale vadil mi Buzz. Nějak z něho udělali tupouna bez svého rozumu. Taky mi trochu vadilo, že stará parta měla tak málo prostoru. Ale teda ten Antikvariát to bylo děsivé míso :D Ty panáčci a ta panenka, blee. Neteř se tam nonstop lekala, já ne a to se dost divím :D No a ten konec? Naštval mě. To že se rozhodl odejít od přátel mě prostě štve. Ale stejně jsem tu scénu ořvala :D Takže ne toto bylo jen něco navíc, ale jinak to pro mě končí třetím dílem.

Kdo v tom hraje:
Tom Hanks, Tim Allen, Joan Cusack, Bonnie Hunt, ...

O čem to je: (Falcon)
Kovboj Woody vždycky dobře věděl, co je smyslem jeho života. A tím bylo starat se a chránit jeho dítě, ať už to byl chlapeček Andy nebo holčička Bonnie. Když však Bonnie přinese do svého pokojíku novou hračku, které říká Vidlík, otevře se Woodymu a jeho věrným kamarádům docela nový velký svět.










Žádné komentáře:

Okomentovat