sobota 3. srpna 2019

Lví král (Lion King)

Trochu historie ze života Janiss. Psal se rok 1994 a rodiče malou pětiletou (nebo čtyřletou záleží v jakém měsící to bylo) Janiss vzali poprvé do kina, konkrétně do kino kavárny (existujou ještě?:D), na pohádku Lvího krále. A tím započalo propadnutí filmům, za které vlastně můžou mí rodiče :D
Pohádka patří jedna k mým nejoblíbenějším, songy znám všechny zpaměti a u Mufasovy smrti (no tak po 25 letech to není spoiler) řvu pokaždé :D Takže jak se rozhodlo, že se to znova natočí tak jsem byla trochu na vážkách, ale pak jsem vlastně byla i natěšená co to bude. No a film mě dostal tak, že jsem si musela říkat, že to nejsou skutečná zvířata. Sotva začalo hrát Circle of Life, tak jsem už slzela :D Pak přiletěl Zazu a já se ukláněla s ním :D Malý Simba byl roztomilý a ostatní byli přesně takoví jací mají být. Jo trochu jsem bojovala s českým dabingem, ale vlastně jo seděl mi k nim, krom Havlové. To bylo něco tak otřesného. Prostě Sarabi má mít vážený hlas královny lvice a ne ukňourané lasice :P Hnus. Co se mi hodně líbilo na filmu, že se držel animáku. Většina scén byla stejná, ale i přesto vás některé rost překvapí jak je aspon trošku přetočili. Třeba přidaná scéna Naly mě totálně nadchla. Ale třeba smrt Mufasy se mnou nic neudělala. Nevím nějak jsem se do ní nedokázala dostatečně vcítit a nebo mě prostě jen rušily děcka za mnou co vykřikovala - on umře. Jistěže umře vždyť to víme už 25 let!! Na ránu.
Timon a Pumba byli senzační jako vždy a dost se mi líbilo, že tam přidali i ostaní zvěř z toho lesíka. Scar byl taky dobrý, i když trošku mi vadilo, že nemá černou hřívu. A Hyeny ty byly prostě vtipné jako vždy. Co mi nesedělo tak byla přidaná písnička, když se dospělý Simba vrací, to mi ocela dost vadilo. No a jak jsem říkala, že s dabingem (krom otřesné Havlové) jsem byla spokojena, tak s jednou replikou jsem nebyla. Totiž jak Scar říká Simbovi o Mufasovi. Scar ve filmu řekl: Mufasu jsem zabil já. Ale správně to je: To já zabil Mufasu. A toto mi děsně vadilo, že změnili tak důležitou a podstatnou větu. Ale jak říkám celkově se mi to líbilo a i by mě zajímalo zda mají v plánu natočit druhý díl.

Kdo v tom hraje:
Donald Glover, Chiwetel Ejiofor, Beyoncé, Seth Rogen, John Oliver, ...

O čem to je: (Falcon)
Malý lví princ Simba zbožňuje svého otce, lvího krále Mufasu a připravuje, a připravuje se na svou budoucí vládu. Avšak ne všichni se z malého Simby radují. Mufasův bratr Scar, původní následník trůnu, spřádá své vlastní temné plány. Souboj o Lví skálu plný intrik, dramat a po nečekané tragédii skončí Simbovým vyhnanstvím. Za pomoci dvou nových přátel musí Simba dospět a stát se tím, kým je mu souzeno být.









Žádné komentáře:

Okomentovat